تلاش برای بازی‌های جاکارتا؛

ملی‌پوش پارا تیرانداری با کمان توکیو ۲۰۲۰ را هدف گرفته است

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۱:۱۳
کد خبر: ۶۶۱۹۳۹
ملی‌پوش پارا تیرانداری با کمان توکیو ۲۰۲۰ را هدف گرفته است
ملی پوش پارا تیراندازی با کمان ایران برای حضور قدرتمند در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ و کسب سهمیه بازی های پارالمپیک آماده می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، راضیه شیرمحمدی که طلای بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو را در کارنامه دارد، در خصوص تمرینات خود گفت: در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو عنوان قهرمانی را در بخش ریکرو کسب کردم و در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون چهارم شدم. در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن هم در بخش تیمی در جایگاه سوم قرار گرفتیم. از اسفندماه سال گذشته نیز رشته ام را عوض کرده ام و در بخش کامپوند تمرین می کنم.

وی افزود: برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا تلاش می کنم تا به نتیجه دلخواهم برسم و بعد از آن قصد دارم برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو انتخاب شوم.

ملی پوش پارا تیراندازی با کمان اظهار داشت: از اول بهمن ماه در تهران ساکن می شوم تا برای حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو  آماده شوم.

شیرمحمدی که در مسابقات استان خراسان رضوی شرکت کرده است، افزود: از آنجایی که اردوی تیم ملی برگزار نشد در مسابقات استانی شرکت کردم. در این مسابقات برخی ملی پوشان تیم ملی تیراندازی باکمان حضور داشتند که محک خوبی برای من بود و رکوردهای خوبی را ثبت کرده و عنوان سوم را به دست آوردم.

نظر شما