انتظار اینگونه استقبال را نداشتم؛

ابراز شگفتی کولاکوویچ از تعداد شرکت‌کنندگان در سمینار تاکتیک‌های دفاعی

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۵:۱۲
کد خبر: ۶۶۶۳۴۶
ابراز شگفتی کولاکوویچ از تعداد شرکت‌کنندگان در سمینار تاکتیک‌های دفاعی
سرمربی تیم ملی والیبال ایران از تعداد مربیان شرکت کننده در سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی» ابراز شگفتی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی» امروز (دوشنبه) با حضور بیش از ۸۰ مربی مرد و زن والیبال در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تهران برگزار شد.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال که تدریس در این دوره را بر عهده داشت، از تعداد مربیان شرکت کننده در این دوره ابراز شگفتی کرد و گفت: انتظار اینگونه استقبال را نداشتم و شرکت کنندگان انگیزه بسیار زیادی نیز برای آموختن داشتند.

وی با اشاره به حضور فعال مربیان در مباحث دوره گفت: آنان علاقمند به یادگیری مباحث مختلف بودند و نحوه مشارکت‌شان در مباحث کلاس گواهی بر این ادعاست.

سرمربی تیم ملی والیبال سطح فنی مربیان شرکت کننده در دوره را بالا ارزیابی کرد و گفت: اینکه ایران بیش از ۸۰ مربی سطح بالا دارد برای تداوم رشد و توسعه ورزش والیبال این کشور نکته بسیار مهمی است.

گفتی است در مباحث مطرح شده در این سمینار و سئوالات مربیان شرکت کننده، کولاکوویچ بارها از واژه های «سئوال خوب»، «نکته مهم»، «خیلی خوب» و «پاسخ جالب» استفاده کرد.

سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی» از ساعت ۹ شروع و در چهار تایم دو ساعته در صبح و عصر تا ساعت ۱۸ با تدریس ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک پیگیری شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز