ثریا آقایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیشرفت ورزش بانوان ایران چشم‌گیر است/ مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در سطح بالایی برگزار شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۶۷۶۴۴۱
پیشرفت ورزش بانوان ایران چشم‌گیر است/ مسابقات بین‌المللی بدمینتون  جام فجر در سطح بالایی برگزار شد
بدمینتون‌باز تیم ملی بانوان ایران گفت: این روزها خیلی پیشرفت در ورزش بانوان بیشتر شده بخصوص در رشته بدمینتون که دختران ما با بازیکنان سطح اول آسیا و دنیا رقابت می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ثریا آقایی عضو تیم ملی بدمینتون بانوان درخصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر که به میزبانی زنجان بود صحبت کرد.

آقایی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به میزبانی خوب این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات بیست و هفتمین دوره رقابت‌های جام فجر بود و نهمین باری بود که من در مسابقات حضور داشتم. استان زنجان برای برگزاری مسابقات بسیار زحمت کشیده بودند و در سطح بسیار بالایی این رقابت‌ها برگزار شد. متاسفانه به خاطر آسیب دیدگی که سه روز قبل از مسابقات برای من پیش آمد نتوانستم بهترین عملکردم را داشته باشم ولی بازیکنانی که در مسابقات حضور داشتند و بازی‌هایی که انجام دادند عالی بود.

وی در ادامه افزود: این روزها خیلی پیشرفت در ورزش بانوان بیشتر شده بخصوص در رشته بدمینتون که دختران ما با بازیکنان سطح اول آسیا و دنیا رقابت می‌کنند. هنوز تجربه ما نسبت به کشورهای دیگر بخصوص شرق آسیا کم است و ما اگر بتوانیم به مسابقات بیشتری اعزام شویم عملکرد بهترین نیز خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز