با رونق ورزش آسیب های اجتماعی کاهش می یابد؛

ربیعی: باید نشاط را در جامعه کار و تولید بالا ببریم/ ۳۶۰ ورزشگاه در کشور متعلق به کارگران است

۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۵:۵۴
کد خبر: ۶۸۶۶۸۹
ربیعی: باید نشاط را در جامعه کار و تولید بالا ببریم/ ۳۶۰ ورزشگاه در کشور متعلق به کارگران است
وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: در کشور دارای 360 ورزشگاه درحال استفاده یا در حال تکمیل داریم که متعلق به کارگران و خانواده آنان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر ربیعی  با حضور در مسابقات جهانی رزمی کارگران کشور در گفتگویی اظهار داشت: امسال بیش از 50 هزار نفر کارگر در مسابقات مختلف ورزشی شرکت کردند و بیش از 5000 نفر در 52 رویداد قهرمانی کارگری شرکت کرده اند. امسال بیش از 7500 نفر در مسابقات ورزشی بازنشستگی کشوری و 3000 نفر در مسابقات ورزشی تامین احتماعی شرکت کرده اند.

وی در ادامه افزود: در چند سال گذشته در مسابقات برون مرزی نظیر فوتبال به مقام قهرمانی دست یافتیم و در 8 رویداد بین المللی موفق به کسب بیش از 150 مدال شده ایم.

ربیعی افزود: باید نشاط را در جامعه کار و تولید بالا ببریم و خانواده های کارگری که دارای در آمد کم هستند باید تسهیلاتی داشته باشند که استعدادهای خودرا بروز دهند. ما باید بین کار و زندگی پیوند برقرار کنیم که از طریق ورزش های درون کارخانه ای ورزش و تفریح را با کار یکی کنیم تا آسیب های اجتماعی کمتر شود. ورزش های رزمی که ارزان قیمت هستند باید در کنار واحدهای تولیدی و کارگری ایجاد گردد.

نظر شما