این رشته در کشور هیچ وقت قائم به فرد نبوده ؛

کاوه: اهالی کشتی به جای ورود احساسی به فضای مجازی منطقی باشند/ کشتی ایران عملکرد ضعیفی داشته است

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۱:۳۹
کد خبر: ۶۸۸۷۹۲
کاوه: اهالی کشتی به جای ورود احساسی به فضای مجازی منطقی باشند/ کشتی ایران عملکرد ضعیفی داشته است
مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که بلاتکلیفی در کشتی به هیچ وجه به صلاح این رشته نیست و ابراز امیدواری کرد اهالی کشتی با دوری از فضای احساسی در فضای مجازی به روشن شدن وضعیت این رشته کمک کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن کاوه مربی اسبق  تیم ملی کشتی آزاد در گفتگویی  با بیان اینکه حال کشتی خوب نیست  اظهار داشت: کشتی ایران در سال  آینده رویدادهای بسیار مهمی پیش رو دارد که امیدواریم هر چه زودتر این بلاتکلیفی پایان یابد و  آنچه به صلاح کشتی کشور است رخ دهد.

مربی اسبق تیم ملی  کشتی آزاد ایران گفت: از اهالی کشتی و آنها که  وابسته به این رشته هستند می خواهم در فضای مجازی برخوردهای احساسی را بروز ندهند چرا که فضای مجازی به کشتی کمک نمی کند و بیشتر حاشیه سازی را دامن نمی زند.

محسن کاوه در ادامه توضیح داد: کشتی ایران بزرگان زیادی داشته و دارد به همین دلیل هیچ وقت این رشته قائم به فرد نبوده  به همین دلیل  نباید کشتی ایران را محدود و مواردی را مطرح کنیم که به صلاح کشتی ایران نیست.

این پیشکسوت کشتی نسبت به عملکرد ضعیف کشتی ایران در یکسال اخیر نیز انتقاد کرد و اظهار داشت: آمار و ارقام حاصل از نتایج کشتی ایران در رقابت های مختلف نشان می دهد که کشتی ایران شرایط خوبی ندارد. وقتی کشتی آزاد  در رقابت های قهرمانی آسیا در جایگاه دوم قرار می گیرد قطعا نتیجه خوبی نیست و بدتر آنکه می گویند به جوانان میدان دادیم در حالی که مگر قرار بود به چه کسانی میدان دهیم یا دیگر کشورها مگر با جوانان روی تشک حاضر نشده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز