کشور ما در سخت ترین شرایط به راه خود ادامه داده است؛

محمد رضا داورزنی : اعزام‌های برون مرزی باید منطبق بر اقتصاد مقاومتی و رعایت منابع و صرفه جویی باشد

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۹:۱۲
کد خبر: ۷۰۸۱۳۹
محمد رضا داورزنی : اعزام‌های برون مرزی باید منطبق بر اقتصاد مقاومتی و رعایت منابع و صرفه جویی باشد
معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر مدیریت هزینه ها و کنترل منابع گفت: در بسیاری از اعزام ها و اردوها می توانیم از ظرفیت کشور مان استفاده کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی در جلسه مشترک روسای فدراسیونهای ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونین با تاکید بر حفظ فضای آرامش و امید گفت: همه ما در ایجاد فضای آرامش نقش داریم، در حالیکه دشمنان قصد دارند فضارا متشنج کنند بنابراین ما نباید به این فضا دامن بزنیم و برای این مهم باید مسائل را در جای خود و در خانواده خود مطرح و حل کنیم.

وی با مهم خواندن همدلی میان ارکان مختلف ، تعامل هیات های ورزشی استانها و ادارات کل ورزش و جوانان استانها را مورد تاکید قرار داد و گفت: این دو حوزه که دو بال مجموعه وزارت ورزش و جوانان هستند، همه یک ماموریت دارند و بدون همکاری با یکدیگر نمی توان ماموریت های خود را به سر انجام رساند .
داورزنی در ادامه توضیحاتی را در خصوص برنامه محوری بیان کرد و از فدراسیونها خواست تا اجازه ندهند هیات های ورزشی خارج از چهارچوب و ساختار وزارت ورزش و جوانان عمل کنند.
 
معاون وزیر ورزش وجوانان همچنین با تاکید بر حفظ سرمایه های ملی مانند ورزشگاه آزادی و محموعه ورزشی انقلاب و... ، همکاری با شرکت توسعه وپرداخت هزینه های جاری را مورد توجه قرار داد.
 
وی با بیان اینکه فضای ورزشگا های آزادی، انقلاب و شیرودی یک فضای عمومی است که مردم در آن تردد می کنند گفت: فدراسیونها باید با همکاری شرکت توسعه در ایجاد و حفظ فضای سبز و زیبا سازی این مجموعه ها تلاش کنند.
 
داورزنی گفت : کشور ما در سخت ترین شرایط به راه خود ادامه داده است و در شرایط حاضر نیز با عزت راه خود را ادامه خواهد داد.
 
داورزنی در پایان با تاکید بر مدیریت هزینه ها و کنترل منابع گفت: در بسیاری از اعزام ها و اردوها می توانیم از ظرفیت کشور مان استفاده کنیم و تمامی اعزام های برون مرزی باید منطبق بر اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی باشد
 
وی همچنین به اقدام به موقع فدراسیونها برای تهیه ارز دولتی جهت اعزام ها، میزبانی ها و پرداخت ها تاکید کرد.
نظر شما