مصطفی کارخانه در گفتگو با برنا:

تیم ملی برابر آلمان بازی خوبی انجام داد/ در مسابقات جهانی عملکرد بهتری نسبت به لیگ ملت‌ها خواهیم داشت

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۱:۱۷
کد خبر: ۷۲۱۹۱۸
تیم ملی برابر آلمان بازی خوبی انجام داد/ در مسابقات جهانی عملکرد بهتری نسبت به لیگ ملت‌ها خواهیم داشت
بازیکن اسبق تیم ملی ولیبال گفت: تیم ملی در برابر آلمان، کره و بلغارستان بازی خوبی انجام داد، بدون شک در مسابقات جهانی عملکرد بهتری نسبت به لیگ ملت هاخواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدارش در لیگ ملت‌های والیبال 2018 شب گذشته در سالن آزادی تهران به مصاف آلمان رفت و 3 بر 2 به برتری رسید. تیم ملی ایران بابرتری مقابل آلمان به هفتمین پیروزی خود در این دور رقابت ها دست یافت و در جایگاه دهم لیگ ملت ها قرار گرفت.

در همین راستا، مصطفی کارخانه، مربی و کارشناس والیبال، درباره عملکرد تیم ملی در هفته آخر لیگ ملت ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: عملکرد ملی پوشان درهفته های اول خوب نبود و بچه ها با استرس زیادی بازی را شروع کردند؛ اما رفته رفته بازی های خوبی ارائه دادند و نتیجه خوبی کسب کردند. در خصوص بازی با کره جنوبی ، آلمان و بلغارستان به نظرم عملکرد خیلی خوبی داشتند، هرچند که دیگر برای نتیجه گرفتن دیر شده بود، ولی این بازی ها محک خوبی بود برای بازی های پیش رو که بتوانیم نقاط ضعف و قدرت تیم را ارزیابی کنیم.

وی افزود:  احساس می‌کنم این اتفاق افتاده و قطعا در مسابقات بعدی بهتر از لیگ ملت ها نتیجه می گیریم، مسابقات جهانی فرصت خوبی است که بتوانیم نمایش بهتری از لیگ ملت ها داشته باشیم. بدون تردید باید برنامه ریزی درست و دقیق تری برای بازی های جهانی انجام شود و ملی پوشان با آمادگی بهتر و بیشتر در رقابت ها حاضر شوند.

کارخانه درپاسخ به این سوال که عملکرد کدام یک از بازیکنان در این دوره از رقابت های بهتر بود، بیان کرد: همه بچه ها و کادر فنی برای کسب بهترین نتیجه و ارائه یک بازی خوب تلاش کردند، اما به اعتقاد من سعید معروف مثل همیشه یکی از بهترین بازیکنان تیم در این دوره از رقابت ها بود، که علاوه بر بازی خوب دیگر بازیکنان را هم خوب هدایت می کرد، در کنار سعید معروف بازیکنان جوان دیگری هم عملکرد خوبی داشتند از جمله علی شفیعی و میلاد عبادی پور که بدون شک آینده خوبی را برای این دو بازیکن پیش بینی می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز