در سفر استانی به خراسان رضوی مطرح شد؛

سلطانی‌فر: پروژه چمن طبیعی فریمان به چمن مصنوعی تبدیل می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۷:۰۹:۱۱
کد خبر: ۷۳۸۹۴۹
سلطانی‌فر: پروژه چمن طبیعی فریمان به چمن مصنوعی تبدیل می‌شود
وزیر ورزش وجوانان، گفت: تصمیم بر این شد پروژه چمن طبیعی شهرستان به چمن مصنوعی تبدیل شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از پروژه های در حال ساخت شهرستان فریمان، گفت: امروز توفیق داشتیم چند پروژه بخش خصوصی و دولتی مشهد را افتتاح کنیم. پروژه های شهرستان فریمان را هم از نزدیک مورد بررسی قرار دادیم که طی آن تصمیم بر این شد پروژه چمن طبیعی شهرستان به چمن مصنوعی تبدیل شود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه هزینه احداث چمن مصنوعی بالاتر از چمن طبیعی است اما ساعات استفاده از چمن طبیعی سه ساعت در شبانه روز و چمن مصنوعی تا 18 ساعت در روز است ضمن اینکه با توجه به کمبود آب در کشور از این بابت صرفه جویی هم خواهد بود. قرار شد اضافه هزینه احداث چمن مصنوعی را  تامین کنیم تا فوتبالیست های شهرستان بتوانند از آن استفاده کنند  و همراه با پروژه سالن چند منظوره ان شاءالله به گونه ای برنامه ریزی شود که تا پایان سال 98 به بهره برداری برسند.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه استخر فریمان چون از پیشرفت فیزیکی کمی برخوردار است در اولویت بعدی قرار گرفت، افزود: امیدواریم این استخر نیز تا پایان سال 99 به بهره برداری برسد و در اختیار مردم خوب شهرستان قرار بگیرد. این مجموعه ها می توانند زیرساخت های خوبی برای ورزش شهرستان شوند 

وزیر ورزش و جوانان در پایان، گفت: طبق اطلاعاتی که از مسئولین فریمان کسب کردم این شهرستان به لحاظ فرهنگی شرایط خوبی دارد، نرخ بیکاری آن پایین است و مردم در کارهای اقتصادی مشارکت دارند که افتتاح این پروژه ها می تواند مردم بانشاط و سلامت فریمان را از لحاظ رشد و توسعه ورزش و پرکردن اوقات فراغت سالم جوانان کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز