مریم صامت در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازدید مسئولین از اردوهای تیم ملی باعث دلگرمی ورزشکاران است/ امیدوارم بتوانیم میان هشت تیم برتر آسیا قرار بگیریم

۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۳:۵۵
کد خبر: ۷۳۹۰۵۳
بازدید مسئولین از اردوهای تیم ملی باعث دلگرمی ورزشکاران است/ امیدوارم بتوانیم میان هشت تیم برتر آسیا قرار بگیریم
ملی پوش تنیس روی میز بانون گفت: برای نخستین بار است که در چنین رویداد مهم ورزشی شرکت می کنیم ولی شناخت خوبی از حریفان داریم، اگر بتوانیم از بین این کشور ها جزء 8 تیم برتر باشیم برای ما به منزله برد است؛ امیدوارم با تلاش هایی که انجام دادیم نتیجه قابل قبولی نیز کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم صامت ملی پوش تنیس روی میز  بانوان درباره آمادگی خود پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: یک سالی است که به صورت شبانه روزی در اردو هستیم، مسابقات و اردوهای برون مرزی مختلفی را در این  مدت پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و می توانم بگویم که در اوج آمادگی هستیم. امیدوام با روند خوبی که در تمرینات سپری کردیم عملکرد خوبی هم در جاکارتا داشته باشیم.

صامت درخصوص بازدید میدانی وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوهای تیم ملی عنوان کرد: این بازدیدها دلگرمی خوبی برای ورزشکاران به شمار می رود، این موضوع نشان دهنده حمایت مسئولین از ورزش و ورزشکاران است امیداوارم این جریان ها تداوم داشته باشد تا انگیزه ورزشکاران نیز برای ادامه مسیر قهرمانی بیشتر شود.

او درمورد شناخت از حریفان و شانس کسب مدال توسط ملی پوشان در بازی های آسیایی بیان کرد: چین؛ ژاپن؛ کره شمالی؛ هنگ کنگ و سنگاپور از رقیبان اصلی ما هستند، هرچند که ما برای نخستین بار است که در چنین رویداد مهم ورزشی شرکت می کنیم ولی شناخت خوبی از حریفان داریم، اگر بتوانیم از بین این کشور ها جزء 8 تیم برتر باشیم برای ما به منزله برد است؛ امیدوارم با تلاش هایی که انجام دادیم نتیجه قابل قبولی نیز کسب کنیم.

نظر شما