طی مصاحبه ای عنوان شد؛

در خواست مهم کاپیتان حسینی از پرسپولیسی ها

۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۴:۳۴
کد خبر: ۷۳۹۱۸۰
در خواست مهم کاپیتان حسینی از پرسپولیسی ها
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از تمامی هواداران این باشگاه خواست تا مانع ایجاد حاشیه برای این تیم پر طرفدار شوند.

به گزارش روی خطر رسانه‌های خبرگزاری برنا، سید جلال حسنی کاپیتان پرسپولیس در مصاحبه ای ضمن عنوان این مطلب که گفتنی ها درباره تساوی مقابل استقلال خوزستان گفته شده است،از هواداران تیمش خواست تا با حضور در محل تمرین این تیم، مانع از افزایش حاشیه‌ در این تیم پر طرفدار شوند.

سید جلال حسینی در این رابطه و خطاب به هواداران  اظهار داشت: ما به یک آشتی بزرگ نیاز داریم تا پرسپولیس در این مقطع آسیب نبیند. اگر واقعا پرسپولیس برای ما مهم است فردا همگی در تمرین پرسپولیس حاضر شوند و به حمایت تیم بپردازند. نه من و نه هیچ بازیکن و فرد دیگری مهم نیست. این پرسپولیس بوده که همیشه بوده و باید بماند و نباید به افراد سودجو اجازه داد تا به دنبال ضربه زدن باشند.

وی افزود: تیم طی دو فصل اخیر قهرمان شده و اکنون هم علیرغم تمام مشکلات شرایط مناسبی داریم. من به عنوان عضو کوچک خانواده پرسپولیس از تمامی هواداران می‌خواهم فردا با حضور در محل تمرین و بدون ایجاد حاشیه تنها به حمایت تیم پرداخته تا فصل را به بهترین شکل بار دیگر کنار هم ادامه دهیم.

کاپیتان پر هوادار ترین باشگاه کشور در ادامه خاطر نشان کرد: این مشکلات باعث نزدیکی بین هواداران و بازیکنان می‌شود، همه باید در کنار هم باشیم تا هیچکس نتواند آسیبی به تیم بزند. بهتر است که همه حواس‌شان را جمع کنند و سال سختی را قرار است برای ما رقم بزنند و امیدوارم هواداران کنار ما باشند.

نظر شما