عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اهتزاز پرچم ایران باعث غرور ملی مردم شده است/ امیدوارم نمایندگان فوتبال ایران در آسیا موفق باشند/ از تلاش غیورانه ملی‌پوشان رشته‌های مختلف خوشحالیم

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۵:۳۱:۱۳
کد خبر: ۷۴۵۹۵۸
اهتزاز پرچم ایران باعث غرور ملی مردم شده است/ امیدوارم نمایندگان فوتبال ایران در آسیا موفق باشند/ از تلاش غیورانه ملی‌پوشان رشته‌های مختلف خوشحالیم
دبیر فراکسیون ورزش مجلس گفت: خوشبختانه ورزشکاران کشورمان تا امروز نتایج خوبی کسب کرده‌اند و اهتزاز پرچم ایران در این آوردگاه مهم باعث غرور ملی مردم شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یوناتن بت کلیا، دبیر فراکسیون ورزش و نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، پیرامون نتایج کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا  به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه ورزشکاران کشورمان تا امروز نتایج خوبی کسب کرده‌اند و اهتزاز پرچم ایران در این آوردگاه مهم باعث غرور ملی مردم شده است.

وی افزود: مدال کبدی بویژه در بخش بانوان بسیار ارزشمند بود چراکه آنها نشان دادند در کشور ما و از منظر نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه بانوان بسیار رفیع است و آنها در همه عرصه‌ها در سطوح بالا فعالیت دارند که ورزش یک نمونه و مثال بارز است و به نظر من بعد معنوی این مدال بسیار ارزشمند است. البته نشان بانوان ایرانی محدود به طلای کبدی نیست و سایر مدال‌های ملی پوشان کشور برای ما ارزشمند است و ما هم مانند مردم از تلاش غیورانه ملی پوشان رشته‌های مختلف خوشحالیم.

دبیر فراکسیون ورزش در ادامه اظهار داشت: پیش از این هم تاکید کرده بودم تک تک ملی پوشان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا پرچمدار کشور هستند و آنها برای ما نه فقط در ورزش بلکه در بخش فرهنگی نیز نماینده کشورمان به شمار می‌روند و امیدوارم موفقیت ورزشکاران ایران در این رقابت‌ها ادامه داشته باشد.

بت‌کلیا در پایان به بازی‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا هم اشاره و در این باره تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس در حال حاضر نمایندگان ایران در آسیا هستند و من امیدوارم هواداران با رعایت قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا از این دو تیم حمایت کنند و به عنوان یار دوازدهم در موفقیت آنها سهیم شود.

نظر شما