ملاقات با نماینده FIVB و مقامات استانی؛

برنامه روز اول رئیس فدراسیون والیبال در مازندران

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۰۵:۲۲
کد خبر: ۷۶۳۴۵۰
برنامه روز اول رئیس فدراسیون والیبال در مازندران
رئیس فدراسیون والیبال بعد از برگزاری چند جلسه تماشاگر دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،؛ احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال، ظهر روز پنجشنبه با حضور در بابلسر محل برگزاری دور دوم تور جهانی تک ستاره کاسپین سریز از نزدیک ناظر فعالیت های برگزار کنندگان این رویداد شد. وی پس از حضور در بابلسر فورا در محل برگزاری مسابقات حاضر شد تا از نحوه برگزاری مسابقات، امکانات، تیم های حاضر و عملکرد مسئولان برگزاری رسمی و محلی بازدید کند.

ملاقات با نیکوس سوفیانوس نماینده فدراسیون جهانی والیبال برنامه بعدی ضیایی بعد از حضور در محل برگزاری مسابقات تور بابلسر بود. سوفیانوس ضمن خوشنودی از ملاقات با رئیس فدراسیون والیبال ایران در این دیدار دوستانه گفت:  این اولین تجربه بابلسر در برگزاری تورهای جهانی بود و این تجربه ارزشمندی برای والیبال این منطقه و ایران خواهد شد. قطعا پس از پایان این مسابقات افراد حاضر در این تور به تجارب ارزشمندی دست پیدا خواهند کرد.

نشست دوستانه با پیشکسوتان والیبال استان مازندران از دیگر برنامه های رئیس فدراسیون والیبال در بدو ورود بود. سعید حجازیان ستاره سال های نه چندان دور والیبال ایران و مازندران به نمایندگی از پیشکسوتان دقایقی را با رئیس فدراسیون به گفتگویی دوستانه پرداخت. پس از آن احمد ضیایی در کنار همراهان و مسئولان استانی به تماشای دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی تور بابلسر نشست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز