سیدداوود سیدعباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بایرن‌مونیخ در استادیوم آزادی تحت‌تاثیر قرار گرفت، کاشیما که جای خود دارد/ دیدار پرسپولیس یک بازی ملی است

۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۴:۴۹:۳۲
کد خبر: ۷۷۳۴۴۹
بایرن‌مونیخ در استادیوم آزادی تحت‌تاثیر قرار گرفت، کاشیما که جای خود دارد/ دیدار پرسپولیس یک بازی ملی است
پیشکسوت فوتبال گفت: مهم است که هواداران پرسپولیس در این بازی فرهنگ اصیل ایرانی را نشان دهند چرا که ما در این بازی مهمانان خارجی زیادی داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدداوود سیدعباسی، هافبک سال های نه چندان دور تیم ملی فوتبال و پرسپولیس درباره دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: نکته نخست در این دیدار این است که ما باید به این بازی به دید ملی نگاه کنیم و در مورد آن اتحاد داشته باشیم، نکته ای که از قدیم وجود داشت این بود که ما مقابل تیم های شرق آسیا مشکل داشتیم در بازی رفت هم به نوعی با این مشکل قدیمی دست و پنجه نرم کردیم اما در بازی برگشت همه چیز به نفع پرسپولیس است.

وی افزود: جو ورزشگاه آزادی می‌تواند هر تیمی را تحت تاثیر قرار دهد، همانطور که بایرن مونیخ در این ورزشگاه تحت تاثیر قرار گرفت چه برسد به تیم کاشیما آنتلرز ژاپن. معتقدم ما می توانیم در همان نیمه نخست با فشار روانی که روی بازیکنان حریف هست، با انجام بازی منطقی نتیجه دلخواه خود را در بازی رقم بزنیم و بازی مقتدرانه ای را مقابل تیم ژاپنی انجام بدهیم.

سیدعباسی با اشاره به این موضوع که شاید پرسپولیس نسبت به بازی رفت مصدوم داشته باشد، اظهار داشت: همانگونه که پرسپولیس نسبت به بازی رفت نعمتی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد شاید هم مصدومی داشته باشد، اما این جوانانی که روی نیمکت پرسپولیس نشستند توانایی بالایی دارند چرا که روی این نیمکت امکان داشت بازیکنان امید دیگری حضور داشته باشند. قطعا برانکو در این بازیکنان نقاط مثبتی دیده و هرکسی که در این بازی به زمین برود، برای تاریخ سازی و قهرمانی نهایت تلاش خود را خواهد کرد و این خودباوری را پرسپولیسی‌ها دارند که می‌توانند جام را در استادیوم آزادی نگه دارند.

بخش پایانی صحبت های این هافبک باسابقه فوتبال ایران درباره جو ورزشگاه بود، وی در این باره خاطرنشان کرد: مهم است که هواداران پرسپولیس در این بازی فرهنگ اصیل ایرانی را نشان بدهند چرا که ما در این بازی مهمانان خارجی زیادی داریم و مهم است آنها بدانند که در استادیوم های ما هواداران تیم خود را فقط تشویق می‌کنند.به هرحال امیدوارم همه چیز دست به دست هم دهد تا روز شنبه همه خوشحال از ورزشگاه آزادی خارج شوند.

نظر شما