سپاهان سه - سایپا صفر؛

برد امیرانه امیر مقابل شهریار

۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۷:۲۷:۰۹
کد خبر: ۷۷۳۷۸۳
برد امیرانه امیر مقابل شهریار
تیم فوتبال سپاهان توانست با سه گل تیم فوتبال سایپا را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال سپاهان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال سایپا رفت که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع سپاهان به پایان رسید.

گل: کی‌ روش استنلی سوارز دقیقه 14، 79 و خالد شفیعی دقیقه 18

کارت زرد: ساسان انصاری از سپاهان؛ رضا علیاری از سایپا

کارت قرمز: -

این دیدار در نیمه نخست با حمله سپاهان آغاز شد و آنها توانستند با فشار بر روی تیم حریف به گل برسند. ارسال خوب حسن جعفری که در این دیدار با غیبت مهدی کیانی بازوبند را به بازو یسته، با اشتباه مدافعین سایپا به استنلی کی روش رسید تا این بازیکن در دقیقه 14 با ضربه ای از داخل شش قدم توپ را به زیر طاق دروازه بکوبد و گل اول و هشتم خود را ثبت کند.

روی کرنر ارسالی سیاوش یزدانی در برگشت توپ را بار دیگر به محوطه جریمه فرستاد و سپس توپ با ضربه دقیق سر استنلی کی روش به خالد شفیعی رسید و او هم با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه معادی فرستاد تا گل دوم بازی در دقیقه 17 ثبت شود.

محمد کریمی که در دقیقه 67 به جای بختیار رحمانی وارد زمین شده بود، روی یکی دیگر از ارسال های خود که تبحر این بازیکن است، سانتری دقیق برای استنلی مهیا کرد تا این بازیکن علاوه بر ثبت سومین گل بازی به صدر جدول گلزنان لیگ برود شاگردان قلعه نویی توانستند با سه گل پیروز میدان شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز