شهناز یاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم را از همان روز نخست برای قهرمانی در لیگ بستیم/ فوتسال بانوان روند روبه‌رشدی دارد

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۶:۰۶:۲۵
کد خبر: ۷۷۴۵۷۴
تیم را از همان روز نخست برای قهرمانی در لیگ بستیم/ فوتسال بانوان روند روبه‌رشدی دارد
سرمربی تیم فوتسال نامی نو اصفهان گفت: هیچ تیمی امسال نقش زنگ تفریح را برای تیم های دیگر بازی نمی‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شهناز یاری، سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان درباره وضعیت کلی لیگ فوتسال بانوان در فصل جدید رقابت‌ها به خبرنگار برنا گفت: نتایج به دست آمده تا به امروز نشان می‌دهد که سطح رقابت‌ها به لحاظ فنی خیلی بالا رفته است. هیچ تیمی امسال نقش زنگ تفریح را برای تیم های دیگر بازی نمی‌کند. هرچند که تعداد تیم‌ها نسبت به سال گذشته کم تر شده است ولی بازی‌های جذابی را تا به امروز شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: امسال اکثر تیم‌ها شانس قهرمانی دارند، چون بازیکنان ملی پوش در اکثر تیم‌ها حضور دارند. فوتسال بانوان امسال در لیگ شروع خوبی نداشت. هرچند که پس از قهرمانی تیم ملی در آسیا انتظار می‌رفت نگاه ویژه تری به بانوان شودولی این اتفاق رخ نداد و تیم‌ها از همان اول کم کم منحل شدند.

یاری گفت: رفته رفته لیگ نظم خوبی پیدا کرد. در حال حاضر همه چیز خوب پیش می‌رود. بدون شک با رسیدن به مرحله پلی آف هیجان مسابقات هم بالا می‌رود و تیم‌ها بازی‌های جذاب تری را به نمایش می‌گذارند.

او در پایان درخصوص وضعیت تیم نامی نو اظهار کرد: ما از همان روز اول که در تهران بودیم، تیم را برای قهرمانی بستیم. خوشبختانه جایگاه خوبی در جدول داریم.امیدوارم دربازی‌های بعدی بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و به صدر جدول برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز