اکرم خدابنده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

یکی از نقاط ضعف‌ باشگاه‌ها در تکواندو بانوان نبود اسپانسر قوی است/ با وجود همه مشکلات تلاش می‌کنیم در مسیر هدف‌مان قدم برداریم

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۰:۰۸
کد خبر: ۷۸۴۲۹۷
یکی از نقاط ضعف‌ باشگاه‌ها در تکواندو بانوان نبود اسپانسر قوی است/ با وجود همه مشکلات تلاش می‌کنیم در مسیر هدف‌مان قدم برداریم
عضو تیم ملی تکواندو بانوان گفت: یکی از نقاط ضعف‌ باشگاه‌ها نبود اسپانسر قوی است ولی با وجود این مشکلات که تقریبا در بخش بانوان عادی شده تلاش می‌کنیم در مسیر درست قدم برداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان زنان کشور با حضور 365 تکواندوکار به مدت دو روز در فدراسیون تکواندو برگزار شد و روز گذشته با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

اکرم خدابنده، بازیکن تیم ملی تکواندو، درمورد سطح برگزاری این دوره از رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: به لحاظ فنی مسابقات در سطح مطلوبی برگزار شد، هر چند که می‌توانست بهتر از این هم باشد. خوشبختانه استقبال خوبی از مسابقات شده که نشان می‌دهد تکواندو در بخش بانوان همچنان علاقه‌مندان مخصوص به خودش را دارد.

وی درخصوص وضعیت کلی رقابت‌های لیگ برتر بانوان اظهار کرد: لیگ بانوان شرایط خوبی دارد. تیم‌های خوبی در لیگ امسال حضور دارند و اکثر بازیکنان ملی پوش در تیم‌های مختلف پخش شدند که باعث پویایی مسابقات شده است. البته امسال با انصراف تیم بیمه رازی کمی از هیجان و جذابیت مسابقات کاشته شده ولی در کل همه چیز خوب است.

خدابنده درباره شانس قهرمانی تیم کن بیان کرد: قطعا شانس قهرمانی داریم. از همان روز نخست تیم را برای قهرمانی آماده کردیم ولی در مسابقه هیچ نتیجه و عنوانی قابل پیش بینی نسیت. امسال یکی از نقاط ضعف‌ باشگاه‌ها نبود اسپانسر قوی است که بتواند بازیکنان را به لحاظ مالی حمایت کند. همین موضوع در نوبه خود انگیزه بازیکن‌ها را کم می‌کند ولی با وجود این مشکلات که تقریبا در بخش بانوان عادی شده تلاش می‌کنیم در مسیر هدف‌مان قدم برداریم.

وی در انتاه درخصوص اردوهای تیم ملی گفت: پس از بازی‌های آسیایی تیم ملی تمرین خاصی نداشت. یعنی در کل هیچ تمرینی برگزار نشد. پس از مسابقات آزاد کشوری مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود و پس از آن اردوها برای حضور در مسابقات جهانی برگزار خواهد شد.

نظر شما