حمیدرضا پگاه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ایران با صدرنشینی راهی مرحله حذفی خواهد شد/ حمایت از تیم ملی و دوری از حاشیه وظیفه همه اهالی فوتبال است

۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۶:۴۳:۳۴
کد خبر: ۷۹۸۲۴۱
ایران با صدرنشینی راهی مرحله حذفی خواهد شد/ حمایت از تیم ملی و دوری از حاشیه وظیفه همه اهالی فوتبال است
ستاره سینما و تلویزیون گفت: در این روزها برخی صحبت‌ها را می‌شنوم مبنی براینکه باید همه از تیم ملی حمایت کنیم، بنده معتقدم حمایت از تیم ملی طبیعی است و باید ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا پگاه، ستاره سینما و تلویزیون یکی از هنرمندانی است که فوتبال را دنبال می کند و به آن علاقمند است، وی درباره پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال در بازی نخست به خبرنگار برنا گفت: در یک چنین تورنمنتی بازی نخست اهمیت بالایی دارد و من فکر می کنم یمن قرعه خوبی بود تا هم جام را با قدرت و خوب شروع کنیم و هم مقابل این تیم تاکتیک های تیمی را مرور کردیم و بازیکنان استرس بازی در این رقابت ها را از خود دور و به جو رقابت های جام ملت های آسیا عادت کنند.

وی در ادامه پیرامون تیم های قدرتمند این دوره گفت: به غیر از ایران تیم های کره جنوبی، عربستان و ژاپن هم تیم های خوبی نشان دادند، شما مهاجم کره را ببنید که هم اکنون در تاتنهام است و هنوز به تیم کشورش ملحق نشده، پس قطعا این تیم در دورهای بعدی قدرتمند نیز خواهد شد.

ستاره سینما و تلویزیون در بخش دیگری از صحبت هایش درباره درباره بازی تیم ملی مقابل ویتنام هم گفت: ویتنام با بدشانسی بازی خود را به عراق واگذار کرد، فکر می کنم تیم ملی آنقدر حرفه ای باشد که هیچ تیمی را دست کم نگیرد. بی تردید ما با شکست ویتنام و عراق به عنوان تیم نخست از گروه به مرحله بعد صعود می کنیم و با توجه به بازی تیم ملی نباید بازی خیلی سختی داشته باشیم.

پگاه در پایان با اشاره به برخی حواشی در تیم ملی خاطرنشان کرد: حاشیه اصلا خوب نیست، من در این روزها برخی صحبت ها را می شنوم مبنی بر اینکه باید همه از تیم ملی حمایت کنیم، بنده معتقدم حمایت از تیم ملی طبیعی است و باید ندارد. نه تیم ملی فوتبال بلکه در هر رشته ای وقتی نام ایران وسط باشد همه آرزوی موفقیت برای ورزشکاران مان و نمایندگان مان را داریم و من هم آرزو می کنم تیم ملی در جام ملت ها قهرمان شود و دل مردم را شاد کند.

نظر شما