امیدواریم همه باشگاه‌ها شرایط ما را درک کنند؛

کرانچار: تلاش کردیم برنامه ما آسیبی به باشگاه‌ها نزند/ در این مقطع صبر نشان می‌دهیم

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۹:۱۱
کد خبر: ۸۱۰۸۷۴
کرانچار: تلاش کردیم برنامه ما آسیبی به باشگاه‌ها نزند/ در این مقطع صبر نشان می‌دهیم
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران از باشگاهها خواست ضمن درک شرایط این تیم برای پایان دادن به طلسم المپیک با تیم المپیک همکاری کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کرانچار در تمرین صبح امروز تیم امید با بیان این مطلب گفت: برنامه ما این بود که بعد از تورنمنت قطر دو اردوی دیگر را با حضور کلیه نفرات نهایی داشته باشیم.می دانید که تا اینجا تلاش کردیم اردوهای ما در زمان فیفا دی باشد و از این نظر آسیبی به باشگاهها وارد نشود اما شرایط در فرصت باقیمانده کاملا متفاوت است. کمیته المپیک، وزارت ورزش و در رآس آنها فدراسیون فوتبال همه توان خود را به کار گرفتند تا به تیم المپیک کمک کنند و بعد از سال ها بتوانیم به مسابقات صعود کنیم. در این راه برخی از باشگاهها همکاری خوبی با ما داشتند اما بعضی دیگر نه از بازیکنان در ترکیب خودشان استفاده می کنند و نه اجازه می دهند در اختیار ما باشند. این مسئله که مربیان باشگاهها به کدام بازیکن میدان می دهند البته ارتباطی به ما ندارد اما اگر از بازیکنی استفاده نمی کنند اجازه بدهند که این نفرات در تمرین تیم امید حاضر باشند و شرایط رقابت نزدیک و فشرده همچنین حضور در ترکیب را پیدا کنند. در واقع آماده شدن این نفرات به نفع ما و همینطور به سود باشگاههاست. امیدواریم باشگاهها هم شرایط ما را درک کنند و در ادامه همکاری خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی امید اضافه کرد: سیاست ما در حال حاضر صبر است و تلاش می کنیم تا با تعامل این مسئله را حل کنیم. جلسه ای با ریاست محترم فدراسیون و همچنین مسئولین سازمان لیگ خواهیم داشت تا با تغییر در برنامه مسابقات به ما کمک کنند چون اردوی اسفندماه اهمیت زیادی دارد و دیگر امکان غیبت نفرات را در این اردو نداریم. به دنبال این نیستیم که نفرات اصلی ترکیب خودمان را از دست بدهیم و بازیکنان جایگزینی را دعوت کنیم چرا که این کار می تواند ضربه جدی به تیم ما وارد کند.

کرانچار همچنین گفت:برای صعود به المپیک ابتدا انتظار داریم که باشگاهها با ما همکاری کنند و بازیکنانشان را در اختیار بگذارند همچنین در مرحله بعدی به حمایت هواداران فوتبال در تهران امید داریم. ما تیم جوانی داریم که طبیعتا با حمایت هواداران عملکرد بهتری خواهند داشت و می توانیم با همین حمایت ها به صعود امیدوار باشیم.

سرمربی تیم امید با اشاره به حضور یونس دلفی در لیگ بلژیک نیز گفت: دلفی بازیکن شایسته ای است و خوشحالم که در تیم جدید خودش بازی می کند. حضور بازیکنان در ترکیب تیم برای ما اهمیت زیادی دارد چراکه آنها را در شرایط مسابقه قرار می دهد

برای ما خیلی مهم است که بازیکنان‌مان بازی کنند همانطور که باشگاههای اروپایی هم وقتی آمادگی جسمی بازیکن را می بینند از او استفاده می کنند و باشگاههای دیگر مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان ، سایپا و پیکان هم اگر بازیکنانشان را در اختیار ما بگذارند آماده بودن بازیکن به سود ما و همینطور باشگاه است.

کرانچار در پایان پیرامون استفاده از مجموعه پک اظهار داشت:قبلا هم گفته ام که ما در برنامه های قبلی نیازی به این مجموعه نداشتیم و حالا با توجه به درخواستمان از آنجا استفاده می کنیم. هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد ضمن اینکه تیم ملی بزرگسالان پیش از جام ملت ها اولویت اول فدراسیون فوتبال بود و این یک مسئله کاملا طبیعی است همانطور که در حال حاضر مهمترین رویداد پیش روی مسابقات تیم امید است و این تیم اولویت اول خواهد بود. از حمایت های فدراسیون تشکر می کنیم که حامی تیم امید است و تمامی امکانات مورد نظر ما را در این مدت فراهم نموده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز