تا امروز ۷۷ درصد اعتبارات به ما تخصیص داده شده و ۶۷ درصد دریافتی داشتیم؛

فرامرزیان: بیش از ۹۰ درصد فدراسیون‌های ورزشی به سیستم اتوماسیون اداری مجهز شده‌اند

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۴:۴۴:۰۱
کد خبر: ۸۱۲۵۱۹
فرامرزیان: بیش از ۹۰ درصد فدراسیون‌های ورزشی به سیستم اتوماسیون اداری مجهز شده‌اند
معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان گفت:تا امروز ۷۷ درصد اعتبارات به ما تخصیص داده شده و ۶۷ درصد دریافتی داشتیم اما به ۳۷ فدراسیون ۱۰۰ درصد و بقیه حدود ۹۰ درصد پرداختی داشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاله فرامرزیان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹۰درصد فدراسیون های ورزشی به سیستم اتوماسیون اداری مجهز شده اند، گفت: فقط دو فدراسیون هنوز در این زمینه اقدامی نداشته اند که باید آنها هم تا پایان سال کار اتوماسیون اداری را انجام دهند چرا که در غیر این صورت سال آینده امکان پرداخت به آنها وجود ندارد.

وی که در جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی صحبت می کرد، با بیان اینکه در خصوص حسابداری تعهدی مالی برخط مشترک، بررسی های لازم انجام شده است، یادآور شد: تا هفته آینده چند نرم افزار به فدراسیون ها معرفی می شود تا بتوانند قبل از پایان سال آن را نصب و راه اندازی کنند و از شروع سال آینده سیستم واحد داشته باشیم و کمک به شفافیت و حسابرسی راحت تر صورت پذیرد.

به گفته این معاون وزیر ورزش، اخذ شناسه ملی برای هیات های ورزشی کمک می کند که سال آینده کمک ها و پرداخت ها مستقیم و با شاخص مشخص به هیات های ورزشی در استان ها انجام شود و به همان نسبت ارزیابی و نظارت داشته باشیم.

فرامرزیان تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص در کشور تا امروز ۷۷ درصد اعتبارات به ما تخصیص داده شدل و ۶۷ درصد دریافتی داشتیم اما به ۳۷ فدراسیون ۱۰۰ درصد و به بقیه حدود ۹۰ درصد پرداختی داشتیم. برای سال آینده نیاز به مدیریت جدی منابع توسط فدراسیون های ورزشی داریم.

معاون توسعه منابع وزارت ورزش تصریح کرد: برای افزایش اماکن ورزشی بخصوص زمین های چمن مصنوعی در کرمانشاه آمادگی هرگونه همکاری را داریم و بخصوص در روستاهای استان کرمانشاه باید کارهای جدی تر انجام بدهیم.

نظر شما