استقلال تهران یک-ماشین سازی تبریز صفر؛

قائدی تعویض طلایی شفر/ استقلال جای تراکتورسازی را گرفت

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۰:۵۴
کد خبر: ۸۳۵۶۰۴
قائدی تعویض طلایی شفر/ استقلال جای تراکتورسازی را گرفت
تیم فوتبال استقلال تهران با برتری مقابل ماشین سازی تبریز موقتا به رده دوم صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ماشین سازی تبریز از هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. مهدی قائدی که در نیمه دوم به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شده بود، گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا استقلال پنجاه امتیازی شود و موقتا به رده دوم صعود کند و جای تراکتورسازی را بگیرد. در نیمه اول استقلال جریان مسابقه را در اختیار داشت و بازی هجومی را به ماشین تحمیل کرد. ماشین سازی در دقیقه پنج روی شوت محکم سعید مهری می‌توانست دروازه استقلال را باز کند ولی سیدحسین حسینی با واکنش خود مانع گل خوردن آبی پوشان شد.

خسرو حیدری یکی از بازیکنان کلیدی در نیمه اول بود و توپ‌های زیادی را روی دروازه ماشین سازی ارسال کرد. در واقع یکی از برنامه‌های استقلال برای گلزنی استفاده از ضربات سر بود اما مدافعان ماشین سازی اجازه خودنمایی به مهاجمان استقلال ندادند. البته شوت داریوش شجاعیان و علی کریمی بازیکنان استقلال هم از دیگر موقعیت‌های خطرناک شاگردان وینفرد شفر بود که ضربات آنها راهی به دروازه ماشین سازی پیدا نکرد. دقیقه ۴۴ توپ درون محوطه جریمه ماشین سازی به دست مدافع این تیم برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت همین صحنه باعث اعتراض وینفرد شفر به سیدعلی قاضی مسابقه شد.

در نیمه دوم  هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند. وینفرد شفر در ابتدای این نیمه خسرو حیدری را از زمین خارج کرد تا محمد دانشگر جای او را بگیرد. در دقیقه ۵۳ بازیکنان ماشین سازی صاحب یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه استقلال شدند که سیدحسین حسینی این ضربه را مهار کرد.در دقیقه ۶۲ هم یک فرصت عالی برای استقلال به دست آمد ولی شوت‌های پاتوسی و نورافکن به دلیل حضور پرتعداد مدافعان ماشین سازی در مقابل دروازه خودی از محوطه جریمه دور شد.

شفر در ادامه مسابقه ابتدا ایسما و سپس مهدی قائدی را وارد زمین کرد تا قدرت تهاجمی تیمش را برای گرفتن سه امتیاز به بالاترین حد ممکن برساند. تدبیر شفر سرانجام در دقیقه ۷۹ جواب داد و مهدی قائدی توانست موقعیت تک به تکی که به دست آورده بود را به گل استقلال تبدیل کند تا بازی با همین یک گل به پایان برسد.سیدمهدی سیدعلی داور مسابقه در این بازی به امید نورافکن و روزبه چشمی از استقلال و کنعانی زادگان و کویتونکو از ماشین سازی کارت زرد نشان داد. ضمن اینکه امید نورافکن در دقیقه ۹۰ با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد.

نظر شما