علی جباری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استراماچونی می‌تواند موفق باشد/ همه باید مراقب حفظ شان و نام بزرگ استقلال باشند

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۵:۱۴:۳۶
کد خبر: ۸۵۷۴۷۹
پیشکسوت پرآوازه فوتبال ایران معتقد است سرمربی ایتالیایی می‌تواند در استقلال موفق باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال، پیرامون آخرین وضعیت این تیم و حضور استراماچونی به عنوان سرمربی تیم به خبرنگار برنا گفت: بنده شناخت زیادی از این سر‌مربی ندارم اما آنچه باعث خوشبینی به این انتخاب می شود سابقه و رزومه او است.

وی افزود: حضور در لیگ مطرحی مانند سری A و آن هم سرمربیگری در باشگاه بزرگی مثل اینترمیلان نقطه قوت استراماچونی است چرا که بی تردید در این مربی دانش و توانایی سرمربیگری در چنین تیمی را دیده اند که کار را به او واگذار کرده اند.

بازیکن پیشین تیم ملی و باشگاه استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: به نظر من اگر ابزار کافی برای این سرمربی مهیا شود او می‌تواند در تیم موفقیت کسب کند. هواداران به حق از باشگاه انتظار دارند و امیدوارم در لیگ نوزدهم تیم بتواند هواداران را خوشحال و راضی کند.

جباری در پایان گفت: بنده از بروز برخی اتفاقات در آکادمی متاسف هستم و اینکه معتقدم آنجا هیات امنایی زیر نظر هیات مدیره باشگاه اداره شود. بسیاری از خانواده ها با هزار امید فرزند خود را به آکادمی می‌فرستند و مهم است که خروجی آکادمی برای باشگاه موفقیت آمیز  باشد. ضمن اینکه همه در باشگاه و آکادمی باید مراقب حفظ شان و نام بزرگ استقلال باشند.

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
قطعا آقای جباری یکی از پنج هافبک برتر تاریخ فوتبال ایران است. سایه ایشان مستدام.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز