مربی ایتالیایی جدی‌تر شد؛

استراماچونی شرط و شروط گذاشت+عکس

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۴:۴۹:۳۶
کد خبر: ۸۹۷۱۶۸
استراماچونی شرط و شروط گذاشت+عکس
خوردن گل در دقایق پایانی به خوبی نشان می‌دهد که تیم استراماچونی تمرکز لازم را ندارد و این مشکلی است که سرمربی استقلال با جدیت در تمرینات به دنبال حل کردن آن است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ استقلال فصل جدید لیگ برتر را خوب آغاز نکرده و بهتر است که بگویم شروع ناامید کننده ای داشته و از همین ابتدا فاصله اش با صدر جدول رده بندی تنها بعد از دو بازی زیاد شده است.

تیم استراماچونی در هفته اول برابر ماشین سازی در آخرین دقیقه گل دریافت کرد و تن به شکست داد و در دیدار برابر فولاد خوزستان در آخرین دقیقه درست همان سناریو تکرار شد با این تفاوت که این بار آبی پوشان پیروزی را با تساوی عوض کردند.

HYVJomsxFsO6

خوردن گل در دقایق پایانی به خوبی نشان می دهد که تیم استراماچونی تمرکز لازم را ندارد و این مشکلی است که سرمربی تیم با جدیت در تمرینات به دنبال حل کردن آن است.این مربی بسیار جدی و عصبی در تمرینات نشان می دهد. او می خواهد با جدیت خود تمرکز بازیکنان را بالا برد و به آنها بفهماند که با هیچ بازیکنی شوخی ندارد و آمادگی و تمرکز بالا شرط قرار گرفتن در ترکیب اصلی است.

تمرین استقلال با توجه به نفرات زیادی که به تیم اضافه شده اند با حاشیه هایی همراه بوده است اما سرمربی برای همه اتمام حجت کرده که اجازه حاشیه سازی را نمی دهد و باید همه بازیکنان با جدیت و بدور از حاشیه تمرین کنند.استقلال برای خارج شدن از این بحران به جدیت و عصبانیت استراماچونی نیاز دارد و هواداران قطعا چنین چیزی را می خواهند. این مربی ایتالیایی فعلا که از فوتبال ایران لذت نبرده و امید زیادی دارد جدیت و عصبانیت او تلنگری به بازیکنان باشد تا آنها به خود بیایند و با تمرکز بالا در میدان و تلاش زیاد به روند ناامید کننده پایان بدهند و با برد به مصاف پرسپولیس در دربی بروند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز