ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

زود است درباره کالدرون صحبت کنیم/ اینکه استقلال و پرسپولیس در چه هفته‌ای باهم بازی کنند مهم نیست

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۵:۵۸:۵۸
کد خبر: ۸۹۷۱۶۹
زود است درباره کالدرون صحبت کنیم/ اینکه استقلال و پرسپولیس در چه هفته‌ای باهم بازی کنند مهم نیست
مربی اسبق سرخ‌پوشان پایتخت معتقد است هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره عملکرد گابریل کالدرون صحبت کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر ابراهیمی، مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت تیم و دیدار مقابل صنعت‌نفت که بازی ما قبل از دربی به شمار می‌رود به خبرنگار برنا گفت: دربی همیشه جذابیت و حساسیت خود را دارد. نمی‌گویم بازی قبل آن مهم نیست اما هر دو بازی 3 امتیاز دارد و تیمی که به دنبال قهرمانی است نباید حریف برایش فرقی کند.

وی افزود: معتقدم هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره عملکرد کالدرون صحبت کنیم. این امکان وجود داشت که پنج بازی اول برای پرسپولیس مشکل و یا برای یک تیم دیگر آسان باشد. پنج بازی اول برای هر تیم بسیار مهم است و شاید تیم‌ها در این بازی‌ها نتیجه نگیرند. هواداران در این میان عجول هستند و دوست دارند که از همان اول تیم نتیجه مورد قبول را بدست بیاورد و اگر هواداران بتوانند همواره با هر نتیجه‌ای از تیم‌شان حمایت کنند، بازیکن می‌شود کوهی از انگیزه. نه اینکه الان انگیزه نباشد ولی آن موقع خیلی بیشتر می‌شود.

ابراهیمی گفت: اینکه در قرعه کشی پرسپولیس و استقلال در هفته دوم یا دهم به هم می‌خورند، هیچ مساله‌ای ندارد. آن چیزی که در لیگ مهم است، آمادگی و هماهنگی تیم از نظر روحی و روانی است و این موضوع جدا از مسائل فنی است. معتقدم همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس در آزادی انگیزه مضاعفی دارند و با این تفاسیر تیمی را نباید دست کم گرفت. امیدوارم پرسپولیس بتواند در این مسابقه با انجام یک بازی خوب دل تماشاگران را شاد کند.

مربی اسبق سرخ‌پوشان درباره دیدار دربی در هفته چهارم عنوان کرد: 4 سال زمان کمی نیست که یک تیم با یک سیستم بازی کند و حالا مربی جدید بیاید و تیم را طور دیگری ارنج کند. پیش از این نیز گفته‌ام باید به کالدرون فرصت بدهیم و پیش داوری هم نکنیم تا چندهفته بگذرد. براساس قرعه هفته چهارم افتاده، دو تیم به مصاف هم می‌روند و تیمی که در آن روز بهتر باشد برنده می‌شود. همانگونه که گفتم دربی جذابیت خاص خود را دارد و امیدوارم بازی زیبا ببینیم و پرسپولیس هم برنده باشد.

نظر شما