پایان قدرت نمایی " ارازل و اوباش " در سیرجان

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۸:۲۳
کد خبر: ۶۸۱۱۰۴
پایان قدرت نمایی  ارازل و اوباش  در سیرجان
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: عملیات هدفمند پلیس این شهرستان با دستگیری 2 ارازل و اوباش با موفقیت به مرحله اجرا در آمد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "محمدرضا ایران نژاد" در تشریح این خبر گفت: در پی یک سری کار اطلاعاتی مشخص شد افرادی با رفتار خود احساس نا امنی برای شهروندان ایجاد می کنند که بلافاصله اقدامات پلیس برای بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این افراد با قدرت نمایی با سلاح سرد برای شهروندان ایجاد مزاحمت می نمایند که بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع شناسایی آنان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت پلیس بر موضوع ، تقریبا کمتر از 72 ساعت ، مخفیگاه این افراد در حاشیه شهر بدست آمد.

ایران نژاد تصریح کرد: پس از این شناسایی، تمامی اقدامات لازم اعم از هماهنگی های قضایی و حضور نیروهای تخصصی برای دستگیری این افراد در صحنه اندیشیده شد و 2 متهم مد نظر توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه جرم این افراد قدرت نمایی با سلاح سرد ، اخلال در نظم عمومی ، نزاع ، زورگیر ، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و حمل سلاح سرد است عنوان کرد : متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعددی بوده ودستگیری آنان خرسندی مردم و اهالی محلات را به دنبال داشته است .

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خاطر نشان کرد: جا دارد از همکار بسیار خوب مردم در همکاری با پلیس ، خصوصا همسایه های محل انجام عملیات ، دادستان محترم شهرستان،  تقدیر و تشکر کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز