رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان:

۲۷۲ پروژه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۷ اجرایی می‌شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۷:۲۲
کد خبر: ۷۱۹۴۴۲
۲۷۲ پروژه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۷ اجرایی می‌شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: در سال جاری 272 پروژه اقتصاد مقاومتی مشخص شده است که از این تعداد 226 پروژه مربوط به بخش خصوصی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جعفر رودری در صد و ششمین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: پروژه های اقتصاد مقاومتی سال 97 نقش پیشران و تاثیرگذار در توسعه را دارند که بخش عمده اشتغال و سرمایه گذاری استان را به خود اختصاص می دهند.

وی بیان کرد: در سال گذشته 449 پروژه اقتصاد مقاومتی با متوسط پیشرفت فیزیکی 62.66 درصد اجرایی شده که از این تعداد 184 پروژه به طور کامل به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به این مطلب که در مجموع معادل 40 درصد پروژه های اقتصاد مقاومتی استان کرمان در سال گذشته به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: در سال جاری پروژه های اقتصاد مقاومتی و نیز برنامه های اجرایی اقتصاد مقاومتی را پیش رو داریم که در این حوزه 15 برنامه اجرایی اقتصاد مقاومتی در استان کرمان پیش بینی شده است.

 

رودری یادآور شد: در صدر سیاست های اقتصاد مقاومتی سه هدف اصلی اقتصاد پویا و پیشرو، بهبود شاخص های مقاومت اقتصادی و دستیابی به اهداف سند چشم انداز پیش بینی شده است.

وی گفت: برنامه ویژه ای برای تحقق شعار سال تدوین شده است و این قابلیت وجود دارد که با توجه ب رویکردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای سال 97، را اجرایی کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: بحث حمایت از کالای ایرانی بحثی است که در مجموعه استان به صورت جدی دنبال می شود و در کنار آن موضوعات مربوط به کم آبی نیز در قالب همیاران آب دنبال می شود وبرنامه کاهش آسیب های اجتماعی با مسئولیت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و توسعه اقتصاد دانش بنیان نیز در سال جاری در اولویت قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز