برگزاری کارگاه "مهارت های زندگی و عوامل محافظ و خطر در خانواده ها" در شهربابک

۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۵:۱۵:۰۶
کد خبر: ۷۲۵۳۷۸
برگزاری کارگاه مهارت های زندگی و عوامل محافظ و خطر در خانواده ها  در شهربابک
رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر، کارگاه "مهارت های زندگی و عوامل محافظ و خطر در خانواده ها" با رویکرد آثار سوء مصرف موادمخدر با حضور مربیان و اعضای هیئت های ورزشی در شهربابک برگزار شد.

میثم پاریزی در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر، کارگاه مهارت های زندگی و عوامل محافظ و خطر در خانواده ها و همچنین آثار سوء مصرف مواد مخدر با حضور حدود 60 نفر از مربیان و اعضای هیئت های ورزشی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را اطلاع رسانی و آگاهی دهی به خانواده ها، به ویژه مربیان که نقش به سزایی در جامعه دارند و انتقال اطلاعات به ورزشکاران عنوان کرد.

پاریزی به مباحث مطرح شده در این دوره ی آموزشی اشاره کرد و افزود: مباحث عمدتاً در مورد پیشگیری از ابتلا به مصرف مواد مخدر و مکمل های ورزشی غیرمجاز و اعتیادآور و اثرات سوء آنها بر روی ورزشکاران بود.

وی با اشاره به اینکه مدرس این دوره استاد محمدرضا روحی استاد دانشگاه بود، تصریح کرد: این کلاس توسط اداره ورزش و جوانان شهربابک در مکان سالن مجموعه فرهنگی هنری شهدای شهربابک برگزار شد که به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز