آغاز مرحله دوم فرایند استاندارد سازی تاسیسات گردشگری استان کرمان

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۸:۰۸:۰۷
کد خبر: ۷۵۰۸۸۷
آغاز مرحله دوم فرایند استاندارد سازی تاسیسات گردشگری استان کرمان
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان گفت: مرحله دوم فرایند استاندارد سازی کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری استان کرمان شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها و سفره خانه های سنتی آغاز شده است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ غلامرضا فرخی با اشاره به آغاز مرحله دوم فرایند استاندارد سازی تاسیسات گردشگری استان کرمان، افزود: در این طرح که با همکاری مشترک موسسه «سپهر گردشگری هفتواد کویر» و  «اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان» در حال انجام است، استانداردهای واحدهای اقامتی استان از نظر تخت، پذیرایی، غذا، بافت بنا و نحوه برخورد پرسنل بررسی می‌شود.

 

وی اظهار کرد: پس از تعیین استانداردها، تیم ارزیابی بر اساس مستندات موجود نسبت به تعیین درجه هتل‌ها و مهمان‌پذیرها با توجه به کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری مورد نظراقدام می‌کند.

 

فرخی با بیان اینکه در مرحله اول 17 واحد گردشگری شهر کرمان مورد ارزیابی قرار گرفت، اظهار کرد: امسال نیز در مرحله دوم 35 واحد گردشگری در شهرستانهای رفسنجان، سیرجان، بافت، جیرفت، بم، ماهان و کرمان در این فرایند قرار دارند که تا چند روزآتی گزارش تیم ارزیابی جهت رفع عدم انطباق ها به مدیران این واحدها اعلام می شود.

 

وی به مرحله اول فرایند استاندارد سازی تاسیسات گردشگری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در تعداد زیادی از واحدهای مورد نظر، تغییرات بسیار ارزنده  و مثبتی مشاهده شده است.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه قیمت خدمات واحدهای اقامتی بر اساس ستاره و کیفیت خدمات تعیین می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به ارتقاء کیفیت خدمات تاسیسات گردشگری مذکور و رضایت مشتریان منجر می‌شود. 

 

نظر شما