مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان:

کرمان از نبود مسیرهای پروازی به مقصد کشورهای مختلف جهان رنج می‌برد

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۴:۴۸
کد خبر: ۷۵۱۵۰۲
کرمان از نبود مسیرهای پروازی به مقصد کشورهای مختلف جهان رنج می‌برد
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در حال حاضر گردشگری این استان نیازمند افزایش خطوط پروازی به مقصد نقاط مختلف ایران و جهان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ غلامرضا فرخی در دیدار مدیرکل فرودگاه های استان کرمان افزود: در حال حاضر استان کرمان جزء استان های برتر گردشگری کشور است و باید زیرساخت های لازم برای حضور گردشگران در این خطه فراهم گردد.

وی با ابراز خرسندی از وجود 5 فرودگاه در سطح استان کرمان تصریح کرد: کرمان باید از طریق خطوط هوایی به بیشتر استان های کشور متصل شود.

فرخی با بیان اینکه استان کرمان از نبود مسیرهای پروازی به مقصد کشورهای مختلف جهان رنج می برد، تاکید کرد: در حال حاضر بیشتر هم استانی ها از طریق فرودگاه های استان های همجوار و یا حتی تهران به خارج از کشور سفر می کنند که این مسئله سبب افزایش هزینه های سفر نیز می شود.

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی فعال در صنعت گردشگری استان کرمان توان چارتر کردن پروازهای داخلی و خارجی را دارد، افزود: باید شرایط برای افزایش این قبیل پروازها در استان کرمان بیش از گذشته فراهم شود.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه این اداره کل امادگی هرگونه همکاری برای افزایش پروازهای داخلی و خارجی از مبدا فرودگاه های استان کرمان را دارد، خاطرنشان کرد: دستیابی به این مهم بدون همکاری مشترک بخش دولتی و خصوصی میسر نخواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز