محمد فرشاد، رییس شورای اسلامی شهر کرمان:

زیرگذر آزادی تا دوماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید

۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۴:۱۹
کد خبر: ۷۵۳۰۳۹
زیرگذر آزادی تا دوماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید
رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: زیرگذر آزادی تا دوماه آینده و پل شهید الله‌دادی (ابوذر) تا آخر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد فرشاد در آیین افتتاح پل شهید بهشتی که با حضور سرپرست استانداری کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، شهردار کرمان، تعدادی از مدیران استانی و شهری و جمعی از مردم برگزار شد، با بیان این‌که تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در اولویت شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار دارد، اظهار داشت: اجرای پروژه‌های جدید هم ازجمله اجرای مسیر 45 متری کوثر که از پل شهید بهشتی آغاز می‌شود و تا فرودگاه ادامه دارد، در دستور کار است.

وی مسیر 45 متری کوثر را یک شریان حیاتی و اجرای آن را ضرروی دانست و خواستار همکاری مسئولان استانی برای اجرای این پروژه شد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان هم‌چنین با تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری گفت: زیرگذر آزادی تا دوماه آینده و پل شهید الله‌دادی (ابوذر) تا آخر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرشاد ضمن تشکر از سرپرست استانداری و مدیران سایر دستگاه‌هایی که در اجرای پروژه‌های شهری با شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان همکاری می‌کنند، گفت: از شهروندان کرمانی به‌ویژه اهالی شهرک بنی‌هاشم که صبوری کردند تا ساخت پل شهید بهشتی به پایان برسد، تشکر می‌کنم.

وی هم‌چنین ضمن تقدیر از شهردار کرمان، مدیران شهرداری و کارشناسان، کارکنان و کارگران شهرداری کرمان گفت: بیش از 90 درصد از هزینه‌های اداره‌ی امور شهر و اجرای پروژه‌های شهری، از محل پرداخت عوارض مختلف توسط شهروندان تأمین می‌شود؛ بنابراین، مردم باید علاوه بر مشارکت بیشتر با شهرداری، در حفظ و نگهداری از امکانات شهری نیز کوشا باشند.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان از حضور نمایندگان مردم کرمان و روار در مجلس شورای اسلامی، در آیین افتتاح پل شهید بهشتی نیز تشکر کرد و خواستار همکاری نمایندگان مردم در مجلس با شورا و شهرداری کرمان شد.

 

نظر شما