مسابقات فوتبال نونهالان استان کرمان برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۶:۵۱:۴۶
کد خبر: ۸۷۰۸۸۸
مسابقات فوتبال نونهالان استان کرمان برگزار می‌شود
دبیر هیئت فوتبال استان کرمان گفت: رقابت‌های فوتبال نونهالانِِ ِِِِِزیر 14 سال استان کرمان در چهار گروه و با شرکت 17 تیم برگزار می‌شود.

جواد یزدپور در گفت‌وگو با برنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: گروه «الف» این رقابت‌ها شامل تیم¬های شهداء فیض¬آباد راور، آینده¬سازان کرمان، کوروش کرمان، شهید ترک‌زاده کرمان و امیران کرمان به میزبانی شهرستان راور است و در گروه «ب» نیز تیم¬های شهرداری زرند، شهاب شهربابک،کهکشانی¬های سیرجان و پیشروانار حضور دارند که میزبان این گروه نیز شهرستان زرند است.

وی ادامه داد:گروه «ج» این مسابقات نیز شامل تیم¬های شقایق شهربابک، حامدقلعه گنج، الوندسیرجان، دانش‌آموختگان عنبرآباد به میزبانی شهرستان شهربابک است. در گروه «د» نیز تیم‌های مس شهربابک، شاهین کرمان، امیران جیرفت و شهرداری نجف شهر حاضر هستند که میزبان مسابقات نیز شهرستان شهربابک است.

یزدپور با بیان این که از هرگروه دوتیم به دور بعد صعود می‌کنند، بیان کرد: مسابقات در مرحله حذفی اول گروه (الف) با دوم گروه (ج) و دوم گروه (الف) با اول گروه (ج)، اول گروه (ب) با دوم گروه (د) و دوم گروه (ب) با اول گروه (د) انجام می‌گیرد.

وی افزود: مسابقات چهار تیم صعود کننده دور نهایی به صورت دوره‌ای و مجتمع انجام می شود. همچنین مسابقات براساس قوانین و  مقررات فدراسیون اجراء می شود.

نونهالانبب

 

نظر شما