برگزاری جشنواره تئاتر استان کرمان در سیرجان

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۴:۲۹
کد خبر: ۹۲۵۸۵۸
برگزاری جشنواره تئاتر استان کرمان در سیرجان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کرمان به میزبانی سیرجان با اجرای هشت نمایش در حال برگزاری است.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا علیزاده با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر اظهار داشت: از مجموع ۲۴ اثر نمایشی ۸ نمایش به مرحله استانی راه یافتند که در این مرحله به مدت سه روز در سیرجان و در دو مکان به رقابت می‌پردازند و نمایش برتر هم به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

او افزود: سیرجان توانمندی و ظرفیت بالایی در حوزه هنر دارد و شهری خلاق در حوزه فرهنگ و هنر است و این جشنواره فرصت خوبی برای علاقه‌مندان به هنر تئاتر است که می‌توانند در اجرای نمایش‌های برگزیده استان دیدن کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امید است به زودی شاهد راه اندازی مکان و سالن تئاتر سیرجان باشیم و سال گذشته هم ساختمان پلاتو تئاتر این شهرستان به همت شهرداری ساخته شده است و این ساختمان در اختیار انجمن نمایش شهرستان قرار گرفته است و نقش موثری درتولیدات مفید تئاتر سیرجان داشته و دارد.

به گفته آقای مجید پورمحسنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان ۸ گروه تئاتر برگزیده استان که شامل گروه‌های رفسنجان، انار، بافت و سیرجان و همچنین ۴ گروه از کرمان طی مدت سه روز در تالار فردوسی و پلاتو تئاتر فرهنگ سرا اجرا و داوری می شوند.

او افزود: همزمان با افتتاحیه این جشنواره تالار فردوسی نیزکه برای انجمن نمایش سیرجان با هزینه ۶ میلیارد ریال از اعتبارت این اداره و تلاش و مساعدت نماینده مردم سیرجان بازسازی و تجهیزشد نیز به بهره برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز