۱۰ کافه بازی هیجان انگیز تهران

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۰۰۲۰۷
۱۰ کافه بازی هیجان انگیز تهران
تا حالا به بازی کردن در کافه فکر کرده اید؟ ترجیح می دهید زمانتان را در کافه چطور بگذرانید؟ صحبت با دوستان یا خواندن کتاب و مجله

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  شاید هم شمـا از ان دسته افـرادی هستید کـه کافه را برای خلوت و تنهـایی انتخاب می کنید؟ اگر طرفدار هیجان و بازی هـای دسته جمعی هستید با همگردی همراه شوید تا با ایـن دست از کافه هـای تهران کـه ایـن امکان را به شمـا می دهند آشنا شوید. اگر هم تنها به کافه می روید ایـن مطلب را رها نکنید چرا کـه احتمالا هوس می کنید همبازیتان را از بین مشتری هـای کافه بازی انتخاب کنید.

 

کافه بازی برد

کافه بازی برد مهمترین کافه با محور بازی هـای رومیزی و بردگیم هست. طراحی میزهـای ایـن کافه به صورتی هست کـه فضای لازم برای هر بازی رو در اختیار شمـا می گذارد. بازی ها در ۴ دسته و با توجه به زمانی کـه می خواهید بازی کنید طبقه بندی شده اند. بیشترشان بازی هـای خارجی هست اند کـه قیمت بالایی دارند و خرید ان برای همـه به صرفه نیست. به همین دلیل کافه برد کـه یکی از برترین کافه هـای تهران هست، انها را تهیه کرده تا همـه بتوانند تجربه ایـن بازی هـای گران را داشته باشند. همین طور اعضای کافه برد به دلیل علاقه ای کـه به بازی رومیزی دارند دست به طراحی بازی هـای ابتکاری و ایرانی زده اند کـه در نوع خود جالب هست.


1__hamgardi_1

آدرس: هفت تیر، بهار شیراز، سلیمان خاطر(لایـن چپ)، کوچه گلزار، پلاک۶
 

شمـاره تلفن: ۸۸۸۶۵۳۷۰

کافه بازی گیک

کافه بازی گیک انواع و اقسام بازیای مختلف رو دارن کـه سر صبر و حوصله هر کدومو کـه بخوایـن آموزش و توضیح میدن و اگه هم دوسش نداشتین سه سوت عوضش می کنن و یکی دیگه. کلی خوردنی و نوشیدنی خوشمزه دارن کـه بعضیاش تو بقیه کافه هـای تهران هم هست، ولی یه سریاش مال خودشونه و یک چیزای عجیب غریب و خوشمزه ایه کـه اون دسته شکموی مارو همم راضی کرده و دیگه غری نمیزنن! خیلی خیلی خوش اخلاق و مهربون و با حوصله ان و انقد مودب و باحالن کـه احساس رفاقت میکنی باهاشون. انقد رنگ وارنگ و شاد و زنده و باحال محیطشون کـه آدم اخمو و کسلم میره توش، ناخودآگاه سر ذوق میاد و شنگول میشه قشنگ. یه مساله بسیار مهمی کـه دارن ایـنه کـه تلویزیون و ایـنترنت ندارن اونجا و بازیا انقدر مهیج و جذابن کـه همش در حال تعامل و بگو و بخند و کل کل با همین کـه به معنای واقعی کل تایم، گروهی میگذره و همـه با هم درگیرن و دیگه کسی فرصت سر تو گوشی کردنم نداره! خوبیش ایـنه هیچکدومشونم اجباری نیست و اگه دوست داشتی فقط بازی میکنی، اگه دوست داشتی فقط چیز میز میخوری یا اگه دوست داشتی هر دوش. ولی اگه بازی کنین، آخرش یه چیزی به عنوان یادگاری بهتون میدن کـه کلی سر ذوقتون میاره و کیف میکنین حسابی.
 

1__hamgardi_کافه-بازی-گیک-524391-همگردی

آدرس: تهران، خیابان کریمخان، خیابان سنائی، کوچه سوم، پلاک ۴
 

شمـاره تلفن: ۸۸۳۰۰۸۰۵- ۸۸۳۱۱۴۵۱

 

کافه دیاموند

در منو کافه دیاموند جمله ای وجود دارد با ایـن عنوان: همبازی برای فوتبال دستی موجود هست. احتمالا برای همـه عجیب هست کـه خود را درحال بازی کردن فوتبال دستی در یک کافه تصور کـنند. اما همانطور کـه در ایـنجا هم گفته شد کافه بازی دیاموند فضایی متغیر و چند طبقه دارد. می توانید متناسب با احوالتان هر جا کـه دوست دارید بنشینید. میز فوتبال دستی هم در حیاط قرار دارد و چهار نفر می توانند با ان بازی کـنند. علاوه بر فوتبال دستی، بازی هـای فکری و رومیزی هم از بازی هـای دیگر کافه دیاموندِ کـه یکی از برترین کافه هـای تهران هست.
 

1__hamgardi_کافه-دیاموند-440894-همگردی

آدرس: خیابان هستاد نجات اللهی (ویلا)، خیابان فلاح پور، شمـاره ۳۳
 

شمـاره تلفن: ۸۸۸۹۰۱۹۶

 

کافه پارادیزو

پارادیزو از کافه هـایی هست کـه هرروز محبوبیتش در بین کافه هـای تهران بیشتر می شـود. در طراحی ایـن کافه بازی از المان هـای سبک راک هستفاده شده هست. مبل هـای قرمز، دیوارهـای قرمز و مشکی، موسیقی هـایی کـه پخش می شـود و گیتار الکترونیکی هـایی کـه بر دیوار نصب شده همـه و همـه فضایی خاص را برایتان ایجاد کرده کـه مشابه ان را در کافه بازی هـای دیگر نمی بینید. حالا در فضایی کـه موسیقی راک پخش می شـود و خوراکی هـای هیجان انگیزی مثل سیب زمینی سورئال و برگر امریکایی سرو می شـود هیجان بازی و مسابقه هم بیشتر از فضاهـای دیگر خواهد بود. 
 

1__hamgardi_5

آدرس: خیابان مطهری، خیابان مهرداد، پلاک ۱۲
 

شمـاره تلفن: ۸۸۸۴۸۰۲۲

کافه ایوان

کافه ایوان در قلب قدیمی ترین محله تهران یعنی لاله زار قرار دارد .کافه ای در فضای باز و مشرف به عمارت قدیمی مشیرالدوله. در کافه ایوان انواع بازی هـای رومیزی از جمله شطرنج قرار دارد. با ایـنکـه کـه بازی هـای فکری گاهی زمان زیادی طول می کشند و ذهن را درگیر می کـنند اما فضای کافه ایوان و اکسیژنی کـه در همـه جای ان جریان دارد شمـا را متوجه مرور زمان نخواهد کرد.
 

1__hamgardi_66

آدرس: خیابان لاله زار، بالاتر از جمهوری، تقاطع منوچهری، کوچه پیرنیا ۲ ، پاساژ مرجان
 

شمـاره تلفن: ۳۳۵۳۲۲۷۰

کافه زهیر

یک کافه تازه تاسیس در خیابان سمیه کـه از طریق مترو طالقانی و دروازه دولت به راحتی می توانید به ان برسید. زهیر کاف هـای با سقف بلند و در دو طبقه هست. یک میز اجتماعی در طبقه همکف ان قرار دارد کـه برای یک کافه در مرکز شهر ویژگی مثبتی محسوب می شـود. چرا کـه میز اجتماعی در مرکز شهر قشرهـای مختلفی از آدمها را دور خود جمع می کند و اگر تنها باشید احتمالا بتوانید همبازی خود را از بین ایـن آدم ها پیدا کنید. در زهیر برنامه هـای فرهنگی هم جریان دارد کـه در پیشنهادهـای بعدی ان را به تفصیل توضیح خواهیم داد.
 

1__hamgardi_77

آدرس: خیابان سمیه، بین مفتح و موسوی پلاک ۱۶۴
 

شمـاره تلفن: ۸۸۸۲۸۵۹۰

 

کافه کـهن

کافه کـهن یکی از کافه هـای دوست داشتنی در میدان هفت تیر هست. میدان هفت تیر کـه خیلی از ما معمولا بعدازظهر ها برای برگشتن به خانه از ان عبور می کنیم. چه بهتر کـه کافه ای با فضای سبز و دلگرم کـننده اش پذیرای خستگی عصرگاهی مان باشد و چه بهتر کـه با دوست یا همکارمان به انجا برویم تا دورهم بازی کرده باشم و هسترس هـای کار و درس را به فراموشی بسپاریم.
 

1__hamgardi_32ث42

آدرس: میدان هفت تیر – ضلع شرقی میدان- کوچه بهارمستیان پلاک ۸۴
 

شمـاره تلفن: ۸۸۵۹۲۷۷۱ – ۸۸۵۹۲۷۷۲

 

 کافه لیوینگ روم

لیوینگ روم  در مرکز خرید بامیک زعفرانیه یک کافه محبوب با طراحی لوکس هست. مبل سرتاسری کـه در کنار پنجره قرار دارد طرفداران زیادی را به سمت خود می کشاند. خصوصا برای صرف صبحانه کـه با نور خورشید همراه هست. در لیوینگ روم می توانید وافل سفارش دهید و بازی نبردا را هم انجام دهید. اما حوهستان باشد وافل را با بازی نبردا اشتباه نگیرید. نبردا یک برج هست کـه از قطعه هـای چوبی تشکیل شده و بازی ان به ایـن صورت هست کـه هر کس با برداشتن یک قطعه باید مواظب باشد تا برج فرو نریزد. وافل هـای لیوینگ روم هم مثل برج نبردا تزیین شده. اما اگر فرو بریزد کسی بازنده نیست. بهتر هست بگوییم همین کـه وافل لیوینگ روم را سفارش می دهید برنده اید. چه برجی فرو بریزد یا نریزد.
 

1__hamgardi_1 (1)

آدرس: زعفرانیه، بالاتر از سه راه آصف، ابتدای خیابان طاهری، مجتمع تجاری بامیک، طبقه اول
 

 شمـاره تلفن: ۲۲۴۱۰۸۷۷

 

کافه بلوز

کافه بلوز پاتوقی برای موتورسواران و راک بازها هست. کافه ای در خیابان ویلا کـه همیشه جلو ان تعدادی موتورسیکلت کروز و هارلی پارک هست. در کافه بلوز مسابقات تخته نرد برگزار می شـود. به ایـن صورت کـه شرکت کـننده ها دو به دو با هم مسابقه می دهند و به ترتیب بازندها حذف می شوند. جایزه نفر اول هم یک تخته نرد هست. پس اگر همیشه با دوستانتان کل کل تخته نرد دارید بهتر هست با انها در ایـن مسابقه شرکت کنید و برای هم کری بخوانید.
 

1__hamgardi_1 (1)

آدرس: خیابان کریم خان، خ ویلا،تقاطع ورشو، خ شاداب، روبروی هتل قدس.
 

 شمـاره تلفن: ۸۸۸۵۳۲۸۷

کافه ب لین 

در فاصله چندقدمی پارک هنرمندان کافه کوچکی قرار دارد کـه شمـا را شگفت زده می کند. ورودی ایـن کافه با چند پله ای کـه به سمت پایین می خورد، در قهوهـای رنگ، نرده هـای سبز رنگ و آجرهـایی به سبک انگلیسی شمـا را وارد رویا می کند. بعد از ورود اما شگفت زده تر خواهید شد چرا کـه فضایی  با کفپوش چوبی، صندلیهـای چوبی و مبل چرمی قهوهـای رنگ در نزدیکی شومینه انتظارتان را میکشد. برای بازی اما پیشنهاد ما نشستن روی همان مبل قهوهـای کنار شومینه هست، درحالی کـه فنجان قهوهـای در دست گرفته و به ایـن فکر میکنید حرکت بعدیتان چه باشد.
 

1__hamgardi_4

آدرس: خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر، پایینتر از پارک هنرمندان، کوچه دهقانی، پلاک ۴
 

 شمـاره تلفن: ۸۶۰۷۲۳۸۵

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز