هفتمین دوره مسابقات ووشو جام پارس

درخشش ووشو ایران در نخستین روز مسابقات جام پارس/ طلا و نقره ۵ وزن ساندا در مشت ووشوکاران ایرانی

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۲۱۸۵۷
درخشش ووشو ایران در نخستین روز مسابقات جام پارس/ طلا و نقره ۵ وزن ساندا در مشت ووشوکاران ایرانی
نمایندگان کشورمان در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس با درخشش به استقبال مسابقات آسیایی جاکارتا خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، از صبح امروز مسابقات بین‌‌المللی ووشو جام پارس در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در دو بخش ساندا و تالو پیگیری شد.

این مسابقات با حضور کشورهای سوئد، پاکستان، ایران، افغانستان، هندوستان، لبنان و پاکستان در حال برگزاری است که ایران با دو تیم با نام‌های پارس جنوبی و هیات ووشو گلستان در مسابات شرکت کرده است.

امروز مسابقات در بخش تالو در سه فرم «تای چی چوان»، «چانگ چوان» و «نن دائو» برگزار شد که در فرم «تای چی چوان»، علی وطن‌خواه از پارس جنوبی اول، محمد یزدانی از هیات ووشو گلستان دوم و «ال ناخومبیا» از هندوستان در جایگاه سوم ایستاد.

در فرم «چانگ چوان» سامان احمدی از پارس جنوبی اول شد و بهروز بخشی‌زاده از پارس جنوبی دوم شد و «آدیتا کومار» از هندوستان در جایگاه سوم ایستاد.

در فرم «نن دائو» مصطفی حسن‌زاده از پارس جنوبی در جایگاه اول قرار گرفت، امیرحسین رمضانی از هیات ووشو گلستان دوم شد و معراج کومار از هندوستان در جایگاه سوم ایستاد.

مسابقات بخش ساندا در 9 وزن پیگیری شد که در اوزان 75، 80، 85 و 90 کیلوگرم فینالیست‌ها امروز مشخص شدند که در وزن 75 کیلوگرم یوسف صبوری از پارس جنوبی و عباس شیخی از هیات ووشو گلستان به فینال راه یافتند.

در وزن 80 کیلوگرم محمدمهدی گرشاسبی از هیات ووشو گلستان و یزدان کرمی‌نژاد از پارس جنوبی به فینال راه یافتند.

در وزن 85 کیلوگرم معین تقوی از پارس جنوبی و مرتضی نوروزی از هیات ووشو گلستان در فینال باهم رقابت می‌کنند.

در وزن 90 کیلوگرم نیز آرمان بازیاری از پارس جنوبی و «خالد عمر نوری» از افغانستان فردا در فینال رقابت می‌کنند.

در وزن +90 کیلوگرم، 56، 60، 65 و 70 کیلوگرم رقابت‌های نیمه‌‌نهایی در نوبت صبح پیگیری می‌شود و فینال تمام اوزان عصر فردا برگزار خواهد شد.

در بخش تالو نیز فرم‌های «دائو شو»، «نان چوان»، «نن گوئن»، «تای چی جین»، چیانگ شو» و «گوئن شو» فردا برگزار می‌شود و ووشوکاران باهم رقابت می‌کنند.

رقابت‌های فردا از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز