استاندار مرکزی:

کاهش آمار قربانیان حوادث ترافیکی دغدغه مهم مسئولان است

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۶۵۰۰
کاهش آمار قربانیان حوادث ترافیکی دغدغه مهم مسئولان است
استاندار مرکزی گفت: اجرای طرح‌های مختلف ترافیکی تضمین کننده جان مردم است و نگاه هزینه‌ای به هوشمندسازی ترافیک و اقدامات فرهنگی در این راستا خطا است.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده در نشست شورای راهبری تصادفات استان مرکزی در اراک، افزود: کاهش آمار قربانیان حوادث ترافیکی دغدغه مهم مسئولان است و  فرمانداران و شهرداران استان باید تمامی تلاش خود را برای همکاری با طرح‌های ترافیکی حوزه  پلیس و راهداری به کار گیرند تا تصادفات به حداقل ممکن برسد.

وی بیان کرد: هوشمندسازی ترافیک راهبردی مهم و اولویت‌دار در استان مرکزی است چرا که نقش موثری درکاهش جرایم رانندگی، بهبود انضباط اجتماعی و کنترل حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن دارد.

استاندار مرکزی ادامه داد:  استان‌مرکزی در مسیر شاهراه شمال به جنوب کشور واقع شده و  سالانه بیش از ۱۵۰ میلیون تردد در جاده‌های آن صورت می‌گیرد و نیاز است که طرح‌های ترافیکی در این خطه با حساسیت ویژه تهیه و اجرا شود تا تصادف‌ها کاهش یابند.

آقازاده اظهار داشت: اقدامات ترافیکی پلیس در یک سال و نیم اخیر روند کاهشی را در حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی در پی داشته که باید دامنه این اقدامات با نگاه کارشناسی گسترده‌تر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز