کسب سه مقام بانوان رزمی کار کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت های کشوری

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۳:۲۹:۱۶
کد خبر: ۱۰۹۲۳۳۳
کسب سه مقام  بانوان رزمی کار کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت های کشوری
مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانوان کونگفوکار و هنرهای رزمی این استان در رقابت های آمادگی جسمانی قهرمانی کشور موفق به کسب سه مقام شامل یک دومی، یک چهارمی و یک پنجمی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آرمان حاتمی اظهار داشت: این دوره از رقابت ها با حضور ۳۰ تیم و ۵۷ بانوی رزمی کار از سراسر کشور به صورت مجازی، در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان و ۲ بخش اختصاصی و عمومی برگزار شد. 

حاتمی افزود: این رقابت ها به صورت متمرکز در فدراسیون کونگفو و هنرهای رزمی داوری شد و چهار نفر از بانوان کونگفوکار و هنرهای رزمی  کهگیلویه و بویراحمد نیز در آن حضور داشتند. 

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: معصومه محمدی در رده سنی بزرگسالان بخش عمومی دوم شد، زهرا الوندی در رده سنی جوانان بخش عمومی مقام چهارم را کسب کرد و صدیقه جعفری نیز در رده سنی بزرگسالان بخش عمومی به عنوان پنجم دست یافت. 

حاتمی عنوان کرد: شادی موسوی به عنوان مربی و معصومه پراور نیز به عنوان نایب رییس هیأت کونگفو و هنرهای رزمی کهگیلویه و بویراحمد  بانوان رزمی کار استان را در این رقابت ها همراهی کردند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز