با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان صورت گرفت؛

تجلیل از سعید عزت اللهی بازیکن گیلانی تیم ملی فوتبال

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۸:۴۴
کد خبر: ۷۲۸۹۲۶
تجلیل از سعید عزت اللهی بازیکن گیلانی تیم ملی فوتبال
استاندار گیلان امروز در رشت از سعید عزت الهی ملی پوش گیلانی تیم فوتبال ایران در جام جهانی روسیه تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ در این  سالاری استاندار گیلان ، با دادن هدایای به سعید عزت الهی از تلاش هایش برای سربلندی ایران در جام جهانی فوتبال قدردانی کرد.

سعید عزت الهی پیراهن شماره 6 خود را در جام جهانی به استاندار گیلان هدیه داد.

بخشی مدیرکل ورزش و جوانان و آقای الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان نیز هر کدام هدایایی به این ملی پوش گیلانی فوتبال ایران اهدا کردند.

استاندار گیلان در مراسم تجلیل از سعید عزت الهی گفت : ساخت هزار زمین فوتبال و مینی فوتبال در گیلان برنامه ریزی شده است که تا آخر امسال اجرایی می شود.

 سالاری افزود :  آمادگی داریم با درخواست سعید عزت الهی برای تاسیس آکادمی فوتبال ، زمینی در اختیار وی قرار داده و حمایت کنیم تا جوانان منطقه بتوانند از امکانات به روز برای رشد و توسعه فوتبال استان استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم ملوان در  نشاط  اجتماعی شهر انزلی اثر بخشی زیادی دارد دارد گفت : نگاه ملوان باید به لیگ برتر باشد و مسئولان استان  در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

سعید عزت الهی نیز در این مراسم با تشکر از استقبال مسئولان و مردم گیلان و شهر انزلی از وی گفت : از استاندار گیلان و دیگر مسئولین درخواست دارم در ساخت یک آکادمی فوتبال به من کمک کند تا بتوانم بستری مناسب برای رشد جوانان شهر و استانم ایجاد کنم.

 

نظر شما