کشف ۶۲ تن چوب جنگلی قاچاق در شفت

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۶:۴۴:۵۲
کد خبر: ۸۸۶۶۷۶
کشف ۶۲ تن چوب جنگلی قاچاق در شفت
فرمانده انتظامی شفت از کشف 62 تن چوب جنگلی قاچاق در 4 ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " عبدالعلی شعبانی " به تشریح اقدامات پلیس شهرستان شفت در 4 ماه گذشته از سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این مدت 150 فقره انواع سرقت در شهرستان شفت کشف و 62 سارق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد‌ند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی بالغ بر 11 کیلوگرم انواع موادمخدر را در 4 ماه گذشته کشف و چند باند موادمخدر را متلاشی کردند گفت: 10 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز نیز کشف شده است.

سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه در این مدت 62 تن چوب جنگلی قاچاق کشف و 13 قاچاقچی دستگیر شدند ادامه داد: همچنین ماموران پلیس شفت 2 هزار و 270 لیتر سوخت قاچاق را کشف کرده‌اند.

شعبانی اظهار داشت: برابر هماهنگی‌های به‌ عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، 180 دستگاه موتورسیکلت و 285 دستگاه خودرو به علت سرقتی بودن، داشتن دستور توقیف قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر و جابه جایی اموال مسروقه در 4 ماه گذشته توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان این گفت و گو به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، بخشداران و دهیاران اشاره داشت و گفت: تاکنون 15 جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار و به مشکلات انتظامی آنها رسیدگی شده است.

 

نظر شما