#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

فرمانده کل ارتش: یک روز از انقلاب بدون مبارزه سپری نشده است 

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۴:۲۸:۵۷
کد خبر: ۸۱۱۲۱۳
فرمانده کل ارتش: یک روز از انقلاب بدون مبارزه سپری نشده است 
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دسیسه های دشمنان عل گفت: بیش از 14 هزار و 600 روز از انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته ایم و در واقع روزی بدون مبارزه سپری نشده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در جمع راهپیمایی کنندگان 22 بهمن مردم تبریز، اظهار کرد : ما در طول این سال ها با تهدیدات و مشکلات زیادی روبرو بوده ایم اما با این وجود به دشمن لبخند نخواهیم زد.

او ادامه داد: در تاریخ اسلام و انقلاب اولین بار نیست که مردم با انسجام و مقاومت این سختی ها را تحمل می کنند و پشت سر می گذارند و باز مردم ایران اسلامی با بصیرت بالا مسیر را ادامه خواهند داد.

موسوی با اشاره به بصیرت بالای ملت  ایران اسلامی، گفت: ملت بزرگ ایران هرگز به دشمنان لبخند نمی زند.

موسوی یادآور شد: ملت بزرگ ایران به حول و قوه الهی همواره پیروز بوده است.

او خاطرنشان کرد: اصرار دشمنان به دشمنی به خاطر انتشار ندای حقانیت اسلام و ذوب شدن کوه یخ ظلم و استکبار است چرا که نظام سلطه دوست دارد کشورهای اسلامی گاو شیرده آنها باشند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور پر شور مردم تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تاثیر گذاری مردم این خطه در برهه های حساس انقلاب اسلامی افزود:امروز اقیانوس بزرگ مردم این شهر این موضوع را به منصه ظهور گذارد. موسوی خاطرنشان کرد : ملت ایران به پیروی از قمر منیر بنی هاشم، پرچم ایران اسلامی را آن چنان محکم در دست دارند که این پرچم با هیچ قدرتی به زمین نخواهد افتاد.

 

نظر شما