ساعی در راستای پیگیری وضعیت کارگرات بلبرینگ سازی خبر داد:

 واگذاری مجموعه های مشکل دار به بخش های خصوصی معتبر پیگیری می شود 

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۱:۰۵
کد خبر: ۸۲۵۵۱۱
 واگذاری مجموعه های مشکل دار به بخش های خصوصی معتبر پیگیری می شود 
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کارخانه بلبرینگ سازی تبریز گفت: تلاش می کنیم مجموعه های مشکل دار به بخش های خصوصی معتبری واگذار شود که کارنامه درخشانی دارند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، زهرا ساعی در بازدید از کارخانه بلبرینگ سازی افزود: با توجه به تورم و افزایش قیمت کالاها، در حال حاضر وضعیت معیشت کارگران در کل کشور نگران کننده است.

وی تصریح کرد: دستمزد کارگران باید به موقع پرداخت شود ولی متاسفانه مشکل این است که برخی از کارخانه ها به افراد نااهل واگذار می شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر فرد با انگیزه و باسوادی این مجموعه را اداره می کرد بدون تردید اکنون به جای حل مشکلات کارگران، مشغول برنامه ریزی برای توسعه و صادرات محصولات کارخانه بودیم.

ساعی با اشاره اهمیت رونق کارخانه بزرگ بلبرینگ سازی تبریز تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر مشکلاتی مانند معوقات چند ماهه کارگران وجود دارد که این موارد باید برطرف شود.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما دفاع از منافع کارگران است چرا که در این صورت اقتصاد استان شکوفا می شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به منظور رفع مشکلات کارگران جلسات متعددی با حضور استاندار آذربایجان شرقی و نمایندگان استان برگزار شده است.

این جلسه که با حضور نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی کار کارخانه بلبرینگ سازی برگزار شد و مشکلات این کارخانه مطرح و در ادامه راهکارهای مختلفی بررسی شد همچنین در این جلسه طی مکالمه تلفنی ساعی با رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت قول مساعد برای تزریق منابع مالی مورد نیاز این کارخانه داده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز