مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان عنوان کرد:

توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در موکب واقفان آذربایجان غربی در مرز مهران ‌

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۶:۵۶
کد خبر: ۹۱۱۱۴۰
توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در موکب واقفان آذربایجان غربی در مرز مهران ‌
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در موکب واقفان آذربایجان غربی مستقر در مرز مهران خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حجت الاسلام ناصر جوانبخت  با اشاره به راه اندازی موکب واقفان استان در مرز مهران اظهارکرد: پیش از این با وجود گرانی مواد اولیه به منظور جلوگیری از کاهش کیفیت غذای توزیعی مقرر شد روزانه ۶ هزار پرس غذا در موکب واقفان استان بین زائران اربعین اباعبدالله الحسین توزیع شود که شامل ۳ هزار پرس در وعده ناهار و ۳ هزار پرس در وعده شام بود.
وی ادامه داد: با مشارکت و همراهی خیرین و وصول عواید موقوفات مرتبط  با نیات عزاداری ابا عبدالحسین (ع) از ابتدای مهر ماه تا به امروز قرار بر این شد تا این میزان به ۱۰ هزار پرس غذا افزایش یابد تا بتوانیم با ۵ هزار پرس غذای گرم در وعده ناهار و ۵ هزار پرس غذای گرم در وعده شام پذیرای زائرین اربعین حسینی باشیم.
حجت الاسلام جوانبخت ‌یادآور شد: سال گذشته نیز از سوی موکب وافقان استان روزانه 10 هزار پرس غذا در بین زائرین حسینی در مرز مهران توزیع می شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به مشارکت خوب خیرین و اهدا اقلام برنج و خرما به این موکب استان برای پذیرایی از زائرین حسینی گفت: موکب واقفان آذربایجان غربی از ۲۰ تا ۳۰ مهر در مرز مهران بعد از پل فلزی در جوار قدمگاه ابراهیم قتال نرسیده به پایانه مسافربری برکت، آماده پذیرایی از زائران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز