رونمایی از بورس تحصیلی سواحل مکران در دانشگاه بین‌المللی چابهار

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۴۸۴۳۶
رونمایی از بورس تحصیلی سواحل مکران در دانشگاه بین‌المللی چابهار
مراسم رونمایی از بورس سواحل مکران با حضور معاون مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نماینده دانشگاه جامی افغانستان، هیات مدیره انجمن دوستی ایران و هند، هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد در دانشگاه بین‌المللی چابهار برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، معاون همکاری‌های علمی و سازمان‌های تخصصی مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، در این مراسم اظهار داشت: بورس تحصیلی سواحل مکران در راستای برنامه ها و اقدامات بین‌المللی سازی آموزش‌های عالی در دانشگاه بین المللی چابهار طرح و برنامه‌ریزی شده است.
دکتر عبدالحمید علیزاده افزود: در سال های گذشته دانشگاه خلیج فارس بورس تحصیلی خلیج فارس را رونمایی کرد و امروز شاهد این هستیم که در سواحل زیبای مکران بورس تحصیلی بین‌المللی به نام این منطقه برای کشورهای هدف رونمایی می‌شود.
وی ادامه داد: قطعاً مسیر بهره‌مندی از آموزش عالی و شکوفایی اقتصادی آموزش عالی از مرحله تبلیغ و برندینگ عبور می‌کند و لازم است این بستر در فضای محیطی و فضای مجازی منتشر و جهت بهره‌مندی راحت خدمات برای متقاضیان عرضه شود.
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار نیز در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه بین المللی چابهار در اجرای سیاست‌های حمایتی خود و به استناد آیین نامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از میان داوطلبان غیرایرانی و دانش‌آموزان مستعد سواحل مکران منطقه سیستان و بلوچستان که علاقه‌مند به تحصیلات دانشگاهی هستند به‌صورت بورسیه تحصیلی اقدام به جذب دانشجو می‌کند.
دکتر ناصر آبروش افزود: جذب دانشجویان از طریق بورس تحصیلی سواحل مکران از یازده شهرستان منطقه جنوب سیستان و بلوچستان (چابهار، کنارک، دشتیاری، زرآباد، نیکشهر، قصرقند، لاشار، فنوج، بنت، سرباز و راسک) و هفت کشور خارجی (هند، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، قزاقستان، عمان و چین) صورت خواهد پذیرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز