حمیدرضا شیخ الاسلام:

تزریق واکسن به دوهزار و ۴۰۹ نفر از فرهنگیان استان قم طی دو روز گذشته

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۳:۴۱:۲۹
کد خبر: ۱۲۱۵۳۱۱
تزریق واکسن به دوهزار و ۴۰۹ نفر از فرهنگیان استان قم طی دو روز گذشته
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از تزریق واکسن به دو هزار و ۴۰۰ نفر از فرهنگیان استان خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، حمیدرضا شیخ الاسلام؛ در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان گفت: اولین مرحله واکسیناسیون همکاران فرهنگی با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده،  ۱۶روز ادامه خواهد داشت که در این زمینه اطلاع رسانی های کامل انجام گردیده است.

 وی افزود: تزریق واکسن در یک پایگاه ویژه به صورت تجمیعی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قم انجام می‌شود و تمامی پروتکل های بهداشتی به خوبی به مرحله اجرا درآمده است .

شیخ‌الاسلام با بیان اینکه حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان عزیز استان از اولویت‌های آموزش و پرورش است، افزود: واکسیناسیون فرهنگیان قم با هماهنگی مدیران نواحی و مناطق بر اساس زمان بندی های انجام شده صورت می‌گیرد و این عزیزان با کسب اطلاعات قبلی می‌توانند در پایگاه حضور یافته و اکسن را دریافت نمایند .

وی با تأکید بر این مهم که ایجاد نظم و صیانت از سلامت همکاران فرهنگی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، تصریح کرد: واکسن به صورت روزانه توسط مرکز بهداشت استان در اختیار پایگاه قرار می‌گیرد و عوامل اجرایی، خدماتی و واکسیناتور هایی از اداره کل و مراکز بهداشت استان در دو نوبت صبح و عصر به فرهنگیان عزیز ارائه خدمات می‌نمایند.

شیخ‌الاسلام در پایان سخنان خود با تشکر از همکاران عزیز به خاطر رعایت تمامی مسائل بهداشتی در ورود به پایگاه های تجمیع واکسیناسیون کرونا گفت: تلاش خواهیم کرد تا روز  ۲۵مردادماه تمامی همکاران عزیز را در نوبت اول واکسینه کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز