صابر ماهانی:

هزینه راهیان نور برای هر دانش آموز بیش از ۳۰۰ هزارتومان

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۱:۳۹
کد خبر: ۷۷۰۹۸۱
هزینه راهیان نور برای هر دانش آموز بیش از ۳۰۰ هزارتومان
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی با اشاره به اینکه برای تربیت دانش آموز بسیجی و منطبق بر ارزش‌های انقلابی نیازمند سرمایه گذاری و سرانه فرهنگی هستیم، اظهار کرد: هزینه اردوهای راهیان نور برای هر دانش آموز بیش از ۳۰۰ هزارتومان است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، صابر ماهانی در مورد چگونگی تعیین دانش آموزان برای ورود به تشکل‌های بسیجی اظهار کرد: برای عضویت دانش‌آموزان به هیچ عنوان مرزبندی در نظر نگرفتیم و هر دانش‌آموزی بنابر علاقه خود می‌تواند به عضویت این تشکل دربیاید.

وی افزود: در نگاه کلی همه دانش‌آموزان را عضو بسیج می‌دانیم و این هنر ماست که بتوانیم با برنامه‌ها و ایجاد جذابیت در کار‌ها دانش‌آموزان را به سمت تشکل‌های بسیجی سوق دهیم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: برای گرایش بیشتر دانش‌آموزان به برنامه‌های بسیج و حفظ هویت ملی و انقلابی باید در بسیج دانش آموزی و  آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کنیم و سرانه فرهنگی برای دانش‌آموزان در نظر بگیرند که در این شرایط  پشتیبانی از برنامه‌های بسیج دانش آموزی ضرورت پیدا می کند.

هزینه راهیان نور برای هر دانش آموز بیش از ۳۰۰هزارتومان است

وی ادامه داد: دانش آموز بسیجی  به سرانه و برنامه های فوق برنامه نیاز دارد، به عنوان مثال وقتی یک دانش آموز را از خراسان رضوی به اردوی راهیان نور اعزام می کنیم 330هزار تومان هزینه دانش آموز می شود که این موضوع نشان می دهد برای پیشبرد کارها باید هزینه کرد.

وی درباره افزایش گرایش دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها به اجرای برنامه‌های بسیج و شرکت در مراسمی هم چون اردوی راهیان نور گفت: برای اینکه خانواده و مدرسه با هم همسو و دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌ها مانعی نداشته باشند پیشنهاد دادیم تا در برخی اردو‌های راهیان نور مانند اعزامی‌های ایام نوروز دانش آموز با خانواده سفر کند.

صابر ماهانی تصریح کرد: برای شفاف سازی درباره اردوی راهیان نور باید مستندات مربوط به این اردو را افزایش دهیم تا خانواده‌ها بدانند این اردو‌ها صرفا در فضای جنگی و خطرناک برگزار نمی‌شود بلکه افراد با فضا و حال و هوای روز‌های جنگ آشنا می‌شوند و این منطقه تأثیرگذاری خاصی بر افراد دارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز