دکتر واثقی خبر داد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات میزبان مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۹:۰۸
کد خبر: ۷۷۴۱۷۳
دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات میزبان مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات از برگزاری دومین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، دکتر رحیم واثقی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات از برگزاری مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با واحد قزوین به عنوان متولی و برگزار کننده مسابقات ربوکاپ آزاد ایران، قرار شد سه لیگ امداد و نجات، on stage و Robocamp مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه به میزبانی واحد برون مرزی امارات برگزار شود.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، اظهار داشت: بخشی از این مسابقات 14 تا 16 آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات و رقابت‌های دیگر آن از 17 تا 20 آذر در جزیره کیش و با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش و واحد قزوین برگزار خواهد شد.

سرپرست واحد امارات ادامه داد: به‌منظور برگزاری هرچه بهتر این مسابقات، نشستی در وزارت آموزش و پرورش امارات برگزار و موضوعات مربوط به میزبانی واحد امارات در این مسابقات بررسی شد.

دکتر واثقی افزود: اکنون جلسات آموزشی مختلفی برای دانش‌آموزان و مربیان برای آشنایی با نحوه برگزاری مسابقات در حال برگزاری است و یک تیم برگزار کننده از کشور سنگاپور نیز برای برگزاری جلسات آموزشی به امارات سفر کرده است که این آموزش‌ها از امروز تا روز دوشنبه ادامه دارد.

 

نظر شما