اولین استارت آپ در حوزه امنیت در دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۶:۰۷
کد خبر: ۸۴۴۶۴۷
اولین استارت آپ در حوزه امنیت در دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی برگزار شد
اولین استارت آپ در حوزه امنیت در دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی افتتاح شد.

 به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، با حضور سردار کیومرث عزیزی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، دکتر رحمانی رئیس مرکز آپا دانشگاه اراک، دکتر شریعت مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، دکتر کاظمی مدیر عامل مرکز نوآوری فرهنگی امید، مهندس شامحمدی مدی کل فنی و حرفه ای استان اراک، روسای مراکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی و معاونین پژوهشی دانشگاه های استان مرکزی، اولین استارت آپ در حوزه امنیت در دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی افتتاح شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در این مراسم با اشاره به علل حمایت نیروی انتظامی از استارت‌آپ‌های اشتغال‌زایی در حوزه امنیت در زمینه فضای مجازی گفت: نیروی انتظامی با به‌کارگیری تمام توان علمی خود در حوزه سایبر و امنیت به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا ایجاد اشتغال توسط نخبگان سایبری را شاهد باشیم.

وی همچنین در زمینه فضای مجازی که در دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی توسط مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان مرکزی برگزار شد با اشاره به علل حمایت نیروی انتظامی از این‌گونه استارت‌آپ‌ها عنوان کرد: با توجه به این که یکی از ثمرات این‌گونه استارت‌آپ‌ها ایجاد اشتغال است و اعتقاد داریم یکی از موضوعات مهمی است که سبب کاهش جرایم می‌شود.

سردار کیومرث عزیزی تصریح کرد: راهبرد نیروی انتظامی پیشگیری از وقوع جرم است، با این کار در جامعه، اشتغال و میان نخبگان ایجاد ارتباط می‌شود که این موضوع خود سبب ایجاد نشاط اجتماعی می‌شود زیرا نشاط اجتماعی سبب کاهش انگیزه جرم نیز می‌شود. در کشوری مثل کره جنونی وزارتخانه استارت آپ وجود دارد، آنها مشاغلی را ایجاد می‌کنند که هم زود باز‌ده هستند و هم زود به سودددهی می‌رسند.

وی تصریح کرد: سامانه نظارت بر عملکرد پلیس، سامانه مدیریت و بهنیه‌سازی ترافیک و تردد شهری، سامانه در اختیار قرار دادن نزدیک‌ترین راه برای مأموریت‌های پلیس برای ارائه خدمات سریع‌تر و بهتر به مردم و همچنین حوزه سامانه ارائه خدمات فیزیکی از اماکن از دیگر استارت آپ های مورد حمایت ما در آینده نزدیک می باشد و پس از آن استارت آپ ها طراحی و تولید محصولات فناوری و ساخت لوازم مورد نیاز پلیس را در دستور کار قرار داده ایم.

گفتنی است در این مراسم رحیم رضایی معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی، علی فراهانی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان مرکزی و سیدرضا کاظمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مرکز نوآوری فرهنگی امید مطالبی پیرامون رویداد در حال برگزاری و کارگاههای پیش بینی شده ارائه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز