زارع:

جزئیات هزینه اعزام دانشجویان به عتبات اعلام شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۳:۵۴:۴۱
کد خبر: ۸۵۵۸۴۷
جزئیات هزینه اعزام دانشجویان به عتبات اعلام شد
معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان جزئیات هزینه اعزام دانشگاهیان به عتبات را اعلام کرد.
به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محمد زارع، معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به هزینه‌های سفر بیست و یکمین دوره عتبات دانشجویی گفت: هزینه‌های سفر را سازمان حج و زیارت اعلام می‌کند و ما تابع نرخی هستیم که از این طریق به ما ابلاغ می‌شود.

وی افزود: نرخ عتبات وابسته به نرخ ارز بوده و قیمتی از طریق بانک مرکزی اعلام می‌شود، مبنا قرار می‌گیرد برای این دوره قیمت ارز ۱۱ هزار تومان اعلام شده که قیمت تمام شده هزینه سفر برای دانشجویان حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کاروان‌های هوایی و یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کاروان‌های زمینی خواهد بود.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: پرداخت هزینه برای هر ایامی متفاوت است ممکن است در تیر و مرداد ماه هزینه‌ها متفاوت باشند.

وی ادامه داد: اواخر مرداد ماه که ایام عرفه است بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش قیمت خواهیم داشت که بازه زمانی ۱۳ تا ۲۰ مرداد خواهد بود.

زارع یادآور شد: هزینه روادید از کاروان‌های عتبات حذف شده و ۱۲۰۰ نفر از زائرانی که دوره گذشته این هزینه را پرداخت کرده بودند به بانک ملت مراجعه کردند و با مدارک خود اکثر این زائران هزینه‌ها را دریافت کردند.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآور شد: افزایش هزینه‌ها تابع نرخ ارز است؛ اما در خصوص واریز دو مرحله‌ای مستلزم آماده شدن نرم افزارهاست و با سازمان حج و زیارت در حال رایزنی هستیم امیدواریم به نتیجه برسیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز