سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

اجرای نظام رتبه بندی ، یکی از ضروریات وزارت آموزش و پرورش است

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۹:۴۴
کد خبر: ۸۶۰۱۰۲
اجرای نظام رتبه بندی ، یکی از ضروریات وزارت آموزش و پرورش است
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه مهم‌‎ترین مأموریت در دوره سرپرستی‌ وزارت آموزش و پرورش اجرای دقیق پروژه مهر است، گفت: اجرای نظام رتبه بندی ، یکی از ضروریات وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سید جواد حسینی ، با بیان اینکه باید تلاش کنیم برای اجرای کامل نظام رتبه بندی از اعتبارات بیشتری متناسب با ظرفیت‌های دولت استفاده کنیم، اجرای نظام رتبه بندی را یکی از ضروریات وزارت آموزش و پرورش برشمرد.

حسینی با اشاره به حضورش در کمیسیون آموزش، گفت: در این نشست فقط جهت‌گیری‌ها را مطرح کردم و در حال حاضر بر روی تدوین برنامه‌ای عملیاتی متمرکز هستیم.

وی با یادآوری اینکه مهم‌‎ترین مأموریتی که برای دوران سرپرستی تعریف شده اجرای درست پروژه مهرماه است، اضافه کرد: تبلور اقداماتی که در آموزش و پرورش انجام می‌گیرد در پروژه مهر بوده که برنامه‌ریزی‌ها برای آن در دست اقدام است.

حسینی تأکید کرد: از سوی دیگر با توجه به اینکه فصل بودجه ریزی است، تلاش خود را برای جذب اعتبارات بیشتر برای حوزه آموزش و پرورش در دست اقدام داریم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نخستین نشستش با نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: نمایندگان عمیقاً به مسائل آموزش و پرورش آشنا هستند و تلاش خواهیم داشت در جهت حل این مسائل گام برداریم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز