به میزبانی دانشگاه الزهرا(س)؛

شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی صنایع برگزار شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۸:۱۶
کد خبر: ۹۵۵۳۰۰
شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی صنایع برگزار شد
شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی صنایع با حضور دکترانوشیروان محسنی‌بند‌پی استاندار تهران، دکترمهناز ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا(س)، دکتر اولیا معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، دکترمهدی فتح‌اله رئیس انجمن مهندسی صنایع ایران و سایر مسئولان و مدیران دانشگاه و دانشجویان به میزبانی دانشگاه الزهرا(س) برگزارشد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکترملانظری در این کنفرانس با اظهار خرسندی نسبت به میزبانی شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی صنایع، گفت: دانشگاه الزهرا امروزه به عنوان الگو و نماد دانشگاه خاص بانوان با بیش از ۱۰ هزار دانشجو و ۱۷۰ دانشجوی بین‌الملل در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه گروه مهندسی صنایع این دانشگاه بیش از ۳۰ سال قدمت دارد، افزود: امروزه مفتخریم که دانشگاه توانسته با تکیه بر ظرفیت‌های علمی و پژوهشی اساتید، دانشجویانی را تربیت کند تا در حوزه مهندسی صنایع افتخارات بزرگی را رقم بزنند.

رئیس دانشگاه الزهرا (س) با تاکید بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی در کشور و صرفه‌جویی در هزینه‌ها مطرح کرد: مهندسی صنایع ستون اقتصاد مقاومتی است و نقش مؤثری در صرفه‌جویی هزینه‌ها در بخش‌های مختلف دارد لذا لازم است تا این حوزه بصورت جدی مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

دکترملانظری با اشاره به لزوم اطلاع گروه‌های مهندسی صنایع کشور از آخرین تحولات دیجیتال جهان، عنوان کرد: استفاده از حوزه دیجیتال فرصتی را جهت تغییر مدل‌های کسب و کار و استفاده از تکنولوژی در این زمینه فراهم می‌کند و مهندسین صنایع در واقع آغازگر این تحولات در کشور هستند.

وی در پایان گفت: امیدواریم این کنفرانس فرصتی برای ارتقای سطح دانش مسائل و تحولات دیجیتال در کشور باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز