دستبند پلیس بر دستان سارقان زورگیر جنوب تهران

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۱۸۲۷
دستبند پلیس بر دستان سارقان زورگیر جنوب تهران
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 سارق زورگیر که با تشکیل باندی تحت عنوان مسافرکش از اتباع کشور افغانستان زورگیری می کردند، خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" گفت: دوم فروردین ماه دو تن از اتباع افغانی با حضور درکلانتری 170 کهریزک اعلام داشتند، در روز اول عید از واوان به مقصد شورآباد سوار یکدستگاه خودروی پراید با دونفر سرنشین و یک نفر راننده شده که در طول مسیر و قبل از رسیدن به مقصد در نزدیکی شورآباد سرنشینان خودرو با استفاده از سلاح سرد و تهدید به کشتن مبلغ 30 میلیون ریال وجه نقد- دو دستگاه تلفن همراه –ساعت مچی-گردنبند طلا و لوازم شخصی آنها را سرقت کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکیان که قصد بازکردن درب خودرو را داشتند، با ضربات سلاح سرد سارقان از ناحیه سر مجروح و در نهایت پس از پرت کردن مال باختگان به بیرون خودرو از محل متواری می شوند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود : با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم مبارزه با سرقتهای خاص پایگاه نهم قرارگرفته و مسیر تردد مال باختگان و خودروی سارقان بصورت میدانی مورد بررسی و بازدید کارآگاهان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت : کارآگاهان در گام اول به محل های تردد خودروی سارقان را مراجعه و موفق می شوند شماره پلاک خودروی سارقان را بدست بیاورند.

این مقام انتظامی گفت: با سرنخ بدست آمده کارآگاهان با هماهنگی قضائی مالک خودرو به نام محمود 36 ساله ساکن شهرستان اسلامشهر را طی عملیاتی غافلگیرانه در بیست و یکم اردیبهشت ماه دستگیر می کنند که در همان بدو دستگیری متهم لب به اعتراف گشوده و به سرقت از شکات با همدستی دو تن از دوستانش به نام های کامران و هادی که ساکن اسلامشهر بودند معترف می شود .

وی ابراز داشت: با اعتراف صریح محمود بلافاصله کارآگاهان با هماهنگی قضائی برای دستگیری متهمان دیگر اقدام و موفق می شوند در همان روز در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را دستگیر و خودرویی که سارقان در سرقت از آن استفاده می کردند نیز توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: با انتقال متهمان به پایگاه نهم ضمن اعتراف به 10 فقره سرقت بعنف از اتباع افغانی تحت پوشش مسافربری در محدوده های کهریزک و حسن آباد فشافویه سرکرده باند را "محمود" معرفی کردند و گفتند از مجموع سرقت ها بیش از یک میلیارد ریال بدست آورده اند که با دستور مقام قضائی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی مال باختگان در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی می باشند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز