پلیس و قوه قضائیه با این قاتلان کثیف برخورد کنند

۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۴:۴۳
کد خبر: ۱۰۰۲۴۳۷
پلیس و قوه قضائیه با این قاتلان کثیف برخورد کنند
فروش الکل صنعتی به جای اتانول به برخورد پلیس و قوه قضائیه نیاز دارد تا این قاتلان به بهای جان مردم ، جیب های خود را پر نکنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در اسفند 98 و فروردین 99، 722 نفر بر اثر استفاده از الکل جان خود را از دست دادند. 5 هزار نفر به خاطر مسمومیت راهی بیمارستان شدند و برخی از آنها خدمات دیالیز دریافت کردند. این آمار وحشتناک یعنی برخی در این کشور در حال گرفتن جان مردم  و بازی با سرنوشت آنها هستند.  قتل یعنی گرفتن زندگی از دیگری. آنهایی که الکل‌های 90 درصد متانول را با وایتکس ترکیب کردند و به جای اتانول 40 درصد الکل به خلق‌الله داده‌اند، مرتکب قتل شده‌اند.

یاللعجب از برخی از آدم‌ها. الکل متانول به‌خودی خود رنگی نیست اما ماده رنگی به آن توسط کارخانجات اضافه می‌شود که افراد متوجه شوند این الکل قابل خوردن نیست؛ برخی  اما به الکل‌های حاوی متانول، وایتکس اضافه می‌کنند تا بی‌رنگ شود و متانول را تحت عنوان اتانول به فروش می‌رسانند‌!

‌افرادی که متانول را به جای اتانول به مردم می‌فروختند دقیقا می‌دانستند الکلی که فروخته‌اند خطرناک است و ممکن است جان آدم‌ها را بگیرد و یا سلامت آنها را به خطر بیندازد. آنها برای درآمد بیشتر با زندگی آدم‌ها بازی کرده‌اند. 

در این نوشتار کاری با دلیل آنهایی که این الکل‌ها را استفاده کرده‌اند نداریم. اینکه آنها از ترس کرونا الکل مصرف کرده‌اند یا مسائل دیگر احتیاج به مطلبی دیگری دارد. مسئله در حال حاضر انسان‌نماهایی هستند که جان آدم‌ها برای‌شان اهمیتی ندارد.

باید قوه قضاییه و نیروهای انتظامی به صورت جدی به این ماجرا ورود کنند. نمی‌شود افرادی جان 722 نفر را بگیرند و بعد راست راست راه بروند و به ریش مردم بخندند. باید با این افراد همچون قاتل‌ها، مفسدان اقتصادی و سلطان‌های سکه و دلار برخورد کرد. 

این بازار آنقدر برای این افراد سودآور است که حاضر هستند با جان آدم‌ها بازی کنند تا به سود بیشتر برسند. برای آنها پول از هر مسئله دیگری مهم تر است. باید اخبار برخورد با این افراد پررنگ شود و حتی دادگاه‌های آنها به صورت علنی یا در بخش‌های مختلف اخبار پخش شود تا هزینه برای افرادی که به دنبال پول در آوردن از جان مردم هستند، بالا رود.

نکته بعدی این است که چرا متانول به راحتی در اختیار افراد قرار میگیرد؟ الکل صنعتی که مصرف آن می‌تواند جان آدم‌ها را به خطر بیندازد چرا باید به همین راحتی در دسترس اقشار مختلف جامعه قرار گیرد. باید قوانین معینی برای فروش این الکل مشخص شود. کافیست در اینترنت سرچ کنید و بعد به فروشنده متانول دسترسی پیدا کنید و تمام.

متاسفانه وجود گرانی و تورم باعث شده است بخش کوچکی از مردم تنها به فکر جیب خود باشند و کاری به زندگی دیگر آدم‌های جامعه نداشته باشند. باید با تمام این آدم‌های خودخواه برخورد کرد و اجازه نداد از آب گل آلود شده اقتصاد کشور برای خود ماهی بگیرند.

نظر شما